خبرگزاری کار ایران

سورپرایز ایرانی عادل برای مخاطبین بیست هجده:

فرهاد مجیدی میهمان استودیوی شبکه 3

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۳۱۲

میهمان ویژه برنامه جام جهانی شبکه 3، کاپیتان سابق و محبوب استقلال است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، برنامه فوتبال 2018 که ویژه برنامه پخش بازی‌های جام جهانی از شبکه 3 سیما است و با تهیه‌کنندگی و اجرای عادل فردوسی‌پور روی آنتن می‌رود، در روزهای گذشته همواره سعی داشته برنامه‌های جذابی تولید کرده و همه سعی خود را در جلب نظر مخاطب به کار گرفته است.

یکی از مواردی که فردوسی‌پور پیش از شروع جام جهانی قول آن را داده بود، کشاندن پای ستاره‌های بین‌المللی به این برنامه بود و وی در اولین گام ساموئل اتوئوی کامرونی را به برنامه‌اش آورد.

میهمان ویژه بعدی عادل در روز بازی ایران مقابل اسپانیا قرار بود کارلوس پویول باشد که در نهایت با وجود سفر به ایران، حضورش در برنامه به دلایلی میسر نشد و پس از آن بود که صدا و سیما رسماً اعلام کرد حضور میهمان خارجی در این برنامه از این به بعد ممنوع است.

حالا خبر می‌رسد فردوسی‌پور که برای انتخاب میهمانانش با محدودیت مواجه شده و تنها از بین هموطنان اجازه انتخاب دارد، قصد دارد یک چهره ویژه را امروز به برنامه خودش بیاورد.

فرهاد مجیدی، کاپیتان سابق و محبوب استقلالی‌ها که مدت‌هاست در تلویزیون و سایر رسانه‌ها آفتابی نشده میهمان برنامه امروز عادل فردوسی پور خواهد بود و حضورش در این برنامه می‌تواند سورپرایز ویژه‌ای برای مخاطبین برنامه خصوصاً استقلالی‌ها باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز