خبرگزاری کار ایران

هیرو: درباره ایران به بازیکنانم هشدار داده بودم

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۷۲۶

سرمربی اسپانیا درباره دیدار با ایران صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سرمربی تیم ملی اسپانیا در گفت‌و‌گو با برنامه «ال‌لارگرو» شبکه رادیویی کادناسر اسپانیا، درباره دخه‌آ و انتقاداتی که از عملکرد متزلزل او در دو بازی اخیر ماتادورها صورت گرفته است، صحبت کرد و اظهار داشت: او واقعاً با شخصیت است و با وجود اتفاقی که برایش در بازی مقابل پرتغال رخ داد، رفتارش تغییر نکرده است. داشتن چنین آرامش و خونسردی به او کمک کمک فراوانی می‌کند. من برنامه‌ای برای تغییر دروازه‌بان تیمم ندارم.

سرمربی ماتادورها درباره نقش مهاجم تیمش دیه‌گو کاستا تأکید کرد: برعهده گرفتن نقش مهاجم نوک تیم ملی برای هیچ کسی آسان نیست. هافبک‌های تیم آنقدر محاصره می‌شوند که تقریباً هیچ گزینه‌ای برای پیدا کردن فضای حمله ندارند. با این حال کاستا کارش را تا الان فوق‌العاده انجام داده است.

دو بازی قبلی اسپانیا به ترتیب مقابل پرتغال و ایران سوژه سؤال بعدی بود که هیرو به آن پاسخ داد و گفت: بازی‌مان مقابل پرتغال شاید هنوز هم بهترین بازی این جام جهانی بوده باشد. بازی مقابل ایران بسیار پیچیده بود و البته من درباره رخ دادن چنین اتفاقی پیش از بازی به بازیکنانم هشدار داده بود.

آیا هیرو در بازی مقابل مراکش تصمیمی مبنی بر استفاده از نیمکت‌نشین‌هایش دارد. او در پاسخ به این سؤال عنوان کرد: من هم یکی از اعضای تیم هستم. هر کسی می‌تواند نظرش را به من بگوید و در نهایت تصمیم‌گیری نهایی با من است. اما بله، ما در نظر داریم تغییراتی را در بازی‌مان اعمال کنیم.

کمک داور ویدئویی و جنجال‌هایی که این فناوری برای کمک به داور جام جهانی به راه انداخته موضوع بعدی صحبت‌های هیرو بود. او گفت: من طرفدار استفاده از کمک داور ویدئویی بوده‌ام چون فکر می‌کنم که با وجود آن داوران با آرامش بیشتری قضاوت می‌کنند و زمانی که داوران با آرامش خاطر قضاوت کنند، بدون شک فوتبال هم سود خواهد برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز