خبرگزاری کار ایران

بررسی تیم هایی که خیلی زود با تورنمنت خداحافظی کردند

خداحافظ جام جهانی!

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۳۷۸

درحالی که ایران تا روز آخر مرحله گروهی شانس صعود به جمع شانزده تیم برتر دنیا را دارد، خیلی از تیم ها باید از همین حالا به فکر بستن ساک هایشان باشند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در گروه A تمامی بازی ها برنده داشته است. این باعث شده تا مصر و عربستان در هفته آخر مسابقات دربی خاورمیانه را بدون هیچ حساسیتی برگزار کنند و روسیه برای صدرنشینی با اروگوئه بجنگد.

در گروه B ایران، اسپانیا و پرتغال برای صعود می جنگند و هر سه، شانس صدرنشینی را هم دارند. مراکش اما با دو باخت تنها برای اعاده حیثیت به مصاف لاروخا خواهد رفت و شانسی برای صعود ندارد.

در گروه C فرانسه بدون دردسر صعودش را قطعی کرد و پرو هم برای رفتن به مرحله بعد شانسی ندارد اما تیم دوم از بین دانمارک و استرالیا انتخاب خواهد شد و در صورت اتفاق افتادن شرایطی خاص، دومین نماینده آسیا هم صعود خواهد کرد.

گروه D وضعیت پیچیده ای دارد. نیجریه با برد ایسلند امیدهای آرژانتین را زنده نگه داشت و آلبی سلسته باید برای صعود دوباره این تیم را شکست دهد. ایسلند هم اگر می خواهد مجددا شگفتی ساز شود مجبور به شکست دادن تیمی است که هنوز گلی دریافت نکرده است. کرواسی و نیجریه درحالی شانس های اول صعود هستند که هیچ کس پیش از مسابقات فکرش را نمی کرد آرژانتین رتبه چهارم گروه خود را کسب کند.

در گروه E کاستاریکا خیلی زود حذف شد. برزیل به لطف گل دقایق پایانی توانست به یکباره صدر جدول را تصاحب کند و سوییس هم با 4 امتیاز، شانس برابری دارد. سوییس تنها در صورت باخت برابر کاستاریکا و برد صربستان جایش را به دیگر تیم اروپایی می دهد و حذف برزیل هم مرهون شرایط پیچیده ای است. صربستان در صورت برد با اختلاف حداقل دو گل می تواند به جای برزیل و همراه با سوییس به مرحله بعد برود!

گروه F هم خالی از شگفتی نیست. سوئد و مکزیک سه امتیاز گرفتند و آلمان تنها کپن خود برای باختن را سوزاند. کره جنوبی، دیگر آسیایی بازنده این مسابقات است و با انجام مسابقات هفته دوم، تکلیف تیم ها بهتر مشخص می شود.

بلژیک، انگلیس، تونس و پاناما تقریبا با همان ترتیت قابل پیش بینی در جدول ایستاده اند. دو تیم برنده گروه G در صورتی که بتوانند سه امتیاز هفته دوم را هم بگیرند، مثل گروه اول، بازی های هفته سوم تشریفاتی خواهند شد.

و اما در گروه H هم یک آسیایی صدرنشین هفته اول است. سنگال دیگر برنده هفته اول بود که باید به مصاف ژاپن صدرنشین برود. لهستان و کلمبیا دو تیم دیگر این گروه هستند که با توجه به نتیجه بازی دو برنده دیدار اول، می توانند شانس خود برای صعود را پیدا کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز