خبرگزاری کار ایران

جام جهانی ۲۰۱۸:

کی‌روش: بازی با پرتغال مهم‌ترین بازی من روی نیمکت ایران است/ الان زمان مناسبی برای صحبت تمدید قراردادم نیست (ویدیو)

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۳۶۱

سرمربی تیم ملی در حاشیه تمرین امروز توضیحاتی در باره بازی با پرتغال ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی کشورمان در حاشیه تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همچنان مشغول ریکاوری هستیم و این بخش هنوز به پایان نرسیده است چرا که هنوز تعدای از بازیکنان من درگیر این موضوع هستند. امروز آخرین جلسه تمرینی را در مسکو انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: بازی بزرگ و با اهمیتی پیش روی ما است که به عقیده من سخت‌ترین و مهم‌ترین بازی تیم ملی در زمان حضورم در ایران خواهد بود که امیدوارم نتیجه مطلوبی همراه داشته باشد. این بازی می‌تواند برای ما پلی باشد برای صعود به مرحله بعد و بازیکنانم می‌دانند چه کار بزرگی در پیش دارند.

سرمربی تیم ملی در ادامه گفت: این بازی مطمئنا مهم‌ترین بازی برای ماست چراکه جنگیدیم تا در جام جهانی حاضر شویم و خودمان فرصت  صعود را برایمان به وجود آوردیم. قبل از سفر به روسیه کسی این رویا را برای ما تصور نمی‌کرد. ما در ابتدا توانستیم اجازه انجام سه بازی در این مسابقات را به دست آوریم و الان هم این شانس را داریم که به مرحله بعد صعود کنیم. بدون شک این یک اتفاق خاص در فوتبال ایران خواهد بود.

کی‌روش با ابراز نگرانی بابت تصمیمات داوری در دیدار با پرتغال عنوان کرد: بحث داوری یک نگرانی برای ماست. رای تیمی مثل ایران بازی با تیم‌های بزرگ مثل اسپانیا و آرژانتین به قدر کافی دشوار است و ما مربیان انتظار داریم داوران بهترین عملکرد خود را داشته باشند. برای بازی مقابل اسپانیا همان‌طور که متوجه شددید داوران از آمریکای جنوبی انتخاب شدند و بازیکنان اسپانیا دائما صحبت می‌کردند و تحت تاثیر قرار می‌دادند.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: مدت‌هاست که سنگینی رویای ملت ایران را روی شانه‌های خودم احساس می‌کنم. از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی و جنگ برای تحقق این رویا را شروع کردیم. از من پرسیدید می‌توانیم این رویا را عملی کنیم و من تنهاچیزی که می‌توانم بگویم این است که بعضی از افراد هستند که از خواب بیدار می‌شوند. من و بازیکنانم دیر بیدار نشدیم. یک سال است که برای احتیاج‌مان به یک برنامه‌ریزی خاص اصرار کردیم. آب و غذا باید سر وقت به دست‌مان برسد. امیدوای من این است که در چنین زمانی از اتفاقات گذشته که در جام جهانی برزیل، جام ملت‌های استرالیا و قبل از جام جهانی ۲۰۱۸ رخ داد درس بگیریم. امیدوارم  افرادی که همیشه به برنامه‌های تیم ملی بی‌احترامی کردند و اجازه ندادند برنامه‌های ما پیاده شود، یک بار برای همیشه از این اتفاقات درس بگیرند. 

کی‌روش در ادامه گفت: بهتر است از این مسائل عبور کنیم چراکه الان تمام تمرکزم روی بازی با پرتغال است.  از صمیم قلبم از تمام حمایت‌هایی که صورت گرفت، تشکر می‌کنم. من نمی‌توانم بازی‌های آماده‌سازی که انجام نشد را در حال حاضر جایگزین کنم اشکال بزرگ من این است که حافظه خوبی ندارم و چیزی را فراموش نمی‌کنم.

سرمربی تیم ملی در مورد بحث تمدید قراردادش هم عنوان کرد: الان وقت صحتب درباره آینده نیست و باید درباره زمان حال صحبت کنیم. من و تاج یک صحبت‌هایی داشتیم ولی الان می‌خواهم درباره بازی با پرتغال تمرکز کنم فقط بدانید مشکلی بین من و فدراسیون فوتبال نیست. همانطور که گفتم اگر با فوتبال ایران توافق کنم و همان اتفاقات برزیل، استرالیا و روسیه تکرار شود و همان افرادی که به برنامه آماده سازی تیم ملی لطمه زدند، این کار را تکرار کنند توافقی صورت نمی گیرد. مساله اصلی حال حاضر است  بازی با پرتغال. اجازه دهید تمرکز خودم را روی بازی با پرتغال قرار دهم.

حجم ویدیو: ۴۳.۶۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۱۵:۱۷ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز