خبرگزاری کار ایران

کوتینیو: باید آرامش مان را حفظ کنیم و همانند بازی‌های مقدماتی باشیم

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۳۲۶

هافبک تیم ملی برزیل ابراز امیدواری کرد آنها با آرامش کامل مقابل کاستاریکا حضور پیدا کنند.

به گزارش ایلنا، فیلیپ کوتینیو درباره مصدومیت نیمار در تمرینات برزیل گفت: او کمی درد دارد اما خوب است. این طبیعی است. در بازی با سوئیس روی او تکل و خطای زیادی ایجاد شد. 

او درخصوص تساوی برابر سوئیس عنوان کرد: اعتقاد دارم بازی آغازین شما در جام جهانی همیشه دشوار خواهد بود. ما در دو سال گذشته اینچنین بازی نکرده بودیم و فکر می‌کنم سزاوار برنده شدن بودیم و شانس داریم که آن را ایجاد کنیم. ما می‌توانیم به نتایج بهبود ببخشیم، بله، اما من فکر می کنم ما در مورد آنچه که ما انجام می‌دهیم آرام هستیم.

کوتینیو درباره نامه اعتراض فدراسیون فوتبال برزیل به تصمیم داوری در بازی مقابل سوئیس به فیفا، گفت: مربی و فدراسیون موضع خود را در این زمینه روشن کرده اند و ما در مورد آن صحبت نمی‌کنیم.

هافبک برزیل درخصوص رویارویی با کاستاریکا در بازی بعدی گفت: ما یک فرصت دیگر پس از بازی اول داریم. ما مایل هستیم که به پیروزی برسیم و باید آرامش مان را حفظ کنیم. باید همان طور که در مقدماتی بودیم در جام جهانی حضور داشته باشیم. می‌دانیم که یک تیم خوب هستیم. می‌دانیم که این دیدار هم بسیار دشوار خواهد بود همانند دیگر بازی‌های جام جهانی. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز