خبرگزاری کار ایران

کایسری اسپور ترکیه به دنبال جذب دروازه بان تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۴۵۸

دروازه‌بان ذوب‌آهن مورد توجه باشگاه ترکیه‌ای قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، سرمربی جدید تیم کایسری اسپور ترکیه که پیش از این در لیگ ایران به مربیگری می پرداخت این روزها به دنبال رشید مظاهری، یکی از سه دروازه بان تیم ملی در جام جهانی است.

در حالی که روزهای پیش خبر رسیده بود دروازه بان ذوب آهنی تیم ملی دو، سه پیشنهاد از تیم های اروپایی برای ادامه دوران فوتبال خود دارد امروز مشخص شد یکی از این پیشنهادها از لیگ ترکیه و از سوی تیم کایسری اسپور این کشور است.

نکته جالب درباره این تیم اینکه، سرمربیگری این تیم بر عهده ارتغرول ساغلام است، کسی که پیش از این در لیگ برتر ایران حضور و روی نیمکت تیم تراکتورسازی تبریز حضور داشت و احتمالا به همین دلیل و با توجه به شناخت او از بازیکنان حاضر در لیگ برتر ایران او نسبت به رشید مظاهری نظر مثبت نشان داد و خواستار پیوستن او به این تیم شد.

درباره مظاهری گفته می شود وی یکی دو پیشنهاد دیگر از کشورهای پرتغال و رومانی دارد و باید دید با توجه به قرارداد او با ذوب آهن، مسئولان و سرمربی این تیم اصفهانی راضی به جدایی او خواهند شد یا خیر. این گلر ملی پوش این روزها به همراه دو دروازه بان دیگر، به عنوان سه گلر تیم ملی در روسیه و بازی های جام جهانی به سر می برند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز