خبرگزاری کار ایران

جام جهانی ۲۰۱۸:

مهدی تارتار: شانسی نه، با عنایت خدا پیروز شدیم/ آقای کی‌روش، همه مردم ایران روی تیم ملی تعصب دارند

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۱۴۵

سرمربی پارس جنوبی در مورد شرایط تیم ملی پس از پیروزی برابر مراکش صحبت کرد.

مهدی تارتار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار ایران مقابل مراکش اظهار داشت: بازی را باید به چند بخش تقسیم کرد. در نیمه اول و در 20 دقیقه ابتدایی بازیکنان پر استرس، پر اشتباه و سردرگم  بودند و باعث شدند تحت تاثیر جو بازی کیفیت پایین بازی را شروع کنیم. این ماجرا ادامه داشت تا اینکه در یک توپ‌گیری وسط زمین آزمون موقعیت تک به تک روی دروازه حریف ایجاد کرد و بعد از آن بازیکنان روحیه پیدا کردند و به خودباوری رسیدند و باعث شد بازی را بهتر دنبال کنند و تهاجمی شوند و این روند تا پایان نیمه نخست ادامه داشت

وی افزود: در شروع نیمه دوم برنامه کی‌روش و هدف تیم گل نخوردن بود. من در نیمه دوم از لحاظ تاکتیکی قوی عمل کردیم و موقعیتی به حریف ندادیم تا اینکه در اواخر بازی روی حرفه‌ای گری سامان قدوس و ضربه ارسالی حاج‌صفی توانستیم حریف را به اشتباه بندازیم و پیروز شویم. این برد خیلی به ما، به مردم و ملت ایران چسبید و تبریک می‌گویم. واقعاً برد شیرینی بود هر چند باید در دیدارهای بعدی بهتر عمل کنیم.

سرمربی پارس جنوبی در مورد اینکه گفته می‌شود ایران با خوش‌شانسی پیروز شد گفت: نمی‌شود گفت برد ما شانسی بود. بچه‌های ما زحمت کشیدند و مزد زحماتشان را گرفتند. ما همدل بودیم و بیشتر از مراکشی‌ها تلاش کردیم و خدا عنایت کرد و پیروز شدیم.

تارتار در مورد تقابل دو همگروهی دیگر ایران هم گفت: بازی پرتغال - اسپانیا را دیدم و به نظرم زیبا‌ترین بازی جام تا این لحظه بود. دو تیم کیفیت خوبی ارائه دادند. اسپانیا در بحث مالکیت و پرتغال در ضد حملات با برنامه عمل کردند.

وی در مورد اینکه ایران می‌تواند صعود کند یا نه عنوان کرد: کار سختی است ولی خب اتفاقی که در دیدار اول افتاد کاری کرد که دیگر چیزی قابل پیش‌بینی نباشد. ما برخلاف جریان بازی گل زدیم و در فوتبال اتفاقات خواهد افتاد که امیدوارم اتفاقات خوب برای تیم ما رقم بخورد.

سرمربی پارس‌جم در واکنش به صحبت‌های کی‌روش که گفته بود این پیروزی فقط به حامیان تیم ملی اختصاص دارد گفت: به هر حال همه ما ایرانی‌ها با زدن آن گل به هوا پریدیم و تمام کشور شاد شد. همه ایرانی‌ها روی تیم ملی کشورشان تعصب دارند ولی آقای کی‌روش هم نظرش قابل احترام است.

تارتار در مورد انتقاداتی که به عملکرد 2-3 بازیکن تیم ملی صورت گرفته است گفت: در حال حاضر باید حمایت کنیم و بحث انتقادی نداریم. وقتی تیم می‌برد باید تمجید کنیم تا روحیه تیم بالا برود. بعد از بازی‌های جام جهانی اگر نقدی بود می‌شود مطرح کرد.

وی در مورد اینکه کی‌روش باید بماند یا نه گفت: من تصمیم گیرنده نیستم و مسئولان فدراسیون باید در این مورد تصمیم بگیرند. به هر جهت کی‌روش نتایج خوبی گرفته و عملکرد مثبتی داشته است.

تارتار در پایان با اشاره به وضعیت پارس جم و خروج بازیکنان کلیدی این تیم گفت: این اتفاق طبیعی است و وقتی بازیکنان در تیمی می‌درخشند، تیم‌های بزرگتر و پولدارتر آنها را می‌برند. این هم خوشحال کننده است و هم ناراحت کننده. من از این جهت خوشحالم که علاقه تیم‌ها به جذب بازیکنان ما نشان می‌دهد عملکرد موفقی داشتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز