خبرگزاری کار ایران

مهدی ترابی، سرباز جدید تراکتورسازی

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۶۲۴

وینگر ملی‌پوش سایپا احتمالا فصل آینده در ترکیب تراکتورسازی به میدان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بحث وضعیت سربازان تراکتورسازی بعد از انتقال مالکیت آن به بخش خصوصی یکی از سوژه‌های اصلی رسانه‌های ورزشی در چند روز اخیر بوده و مطالب ضد و نقیضی هم در این مدت از قول افراد مختلف منتشر شده است ولی در نهایت اعلام شد بازیکنانی که پیش از انتقال باشگاه به بخش خصوصی در این تیم سرباز شده‌اند به کار خود تا پایان دوران خدمت ادامه خواهند داد.

در همین راستا محمدرضا زنوزی، مالک جدید تراکتورسازی در صحبت‌هایی که در این زمینه داشت اعلام کرد نه تنها سربازی از تیم جدا نخواهد شد، بلکه یک سرباز جدید هم قرار است به جمع سرخپوشان تبریزی اضافه شود که پیش از انتقال مالکیت کارهای سربازی‌ و پیوستنش به این تیم را انجام داده بود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که این بازیکن مهدی ترابی، وینگر ملی‌پوش سایپاست که پیش از این هم در چند مقطع صحبت از حضورش در تراکتورسازی مطرح بود.

ظاهراً ترابی پس از پایان فصل و پیش از آنکه تراکتورسازی به مزایده گذاشته شود کارهای سرباز شدنش و انتقالش به تراکتورسازی را انجام داده بود و در حال حاضر با وجود اینکه هنوز در جمع نفرات این تیم حاضر نشده ولی سرباز آنها به حساب می‌آید.

اگر ادعای زنوزی صحت داشته باشد ترابی پس از بازگشت از جام جهانی به جای حضور در تمرین سایپا در تمرینات تراکتورسازی حاضر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز