خبرگزاری کار ایران

کاراته ایران با شایستگی قهرمان لیگ جهانی ترکیه شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۹۱۲

کاراته کاهای ایران در مجموع مردان و زنان با کسب 3 طلا، 2 نقره و 7 برنز با شایستگی به عنوان قهرمانی پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در ترکیه دست یافت.

به گزارش ایلنا و به نقل از  سایت فدراسیون کاراته، در پایان پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان که با حضور 607 کاراته کا از 63 کشور در شهر استانبول ترکیه برگزار شد، تیم ایران در مجموع مردان و زنان با کسب 3 مدال طلا، 2 نقره و 7 برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد.

ژاپن با 2 طلا، 3 نقره و 5 برنزنایب قهرمان شد.

ترکیه با 2 طلا، 3 نقره و یک برنز در مکان سوم ایستاد. ایتالیا با 2 طلا و یک برنز چهارم شد و چین تایپه با یک طلا و یک نقره در مکان پنجم قرار گرفت.

مدال آوران کشورمان در این رقابتها:

طلا/

در وزن 60-کیلوگرم، امیرمهدی زاده در فینال 3 بر یک آرای سمدان از ترکیه را برد.

در وزن 84-کیلوگرم، مهدی خدابخشی در فینال مقابل برات جاکوپی از مقدونیه رفت و با نتیجه 7 بر 3 پیروز شد.

در وزن 84+کیلوگرم، صالح اباذری با پیروزی به مصاف دارنل لاردی هلندی رفت و پس از تساوی 5 بر 5 در وقت قانونی مبارزه با رای داوران در هانتی برنده مبارزه شد

نقره/

در وزن 75- کیلوگرم، بهمن عسگری در فینال مقابل استانیسلاو هورنه از اوکراین قرار گرفت و در این دیدار 2 کاراته کا به تساوی صفر بر صفر رسیدند که با رای داوران در هانتی این حریف اوکراینی که برنده اعلام شد و عسگری به مدال نقره این وزن رسید.

در وزن 67- کیلوگرم، سیدعلی کریمی مقابل گومیتو هیرو از ژاپن یک بر صفر شکست خورد و به مدال نقره این وزن دست یافت.

برنز/

وزن 55- کیلوگرم،طراوت خاکسار در رده بندی به مصاف دورتا باناژک از لهستان رفت و پس از تساوی صفر بر صفر با رای داوران در هانتی برنده میدان شد.

در وزن منهای 67- کیلوگرم، امیررضا میرزایی در دیدار رده بندی با تولار آقالارزاده از آذربایجان دیدار کرد و به تساوی یک بر یک رسید تا با استفاده از قانون سنشو برنده تاتامی شد.

در وزن 84-کیلوگرم، ذبیح اله پورشیب در دیدار رده بندی ایگور آکتاش از ترکیه به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کتف مقابل ذبیح اله پورشیب حاضر نشد تا پورشیب برنده تاتامی باشد .

در وزن 84+ کیلوگرم، سامان حیدری در دیدار رده بندی کاگاوا را یک بر صفر شکست داد.

کاتای تیمی بانوان تیم (الناز تقی پور، نجمه قاضی زاده و شادی جعفری) مقابل ترکیه 4 بر یک باخت و در مکان سوم قرار گرفت.

تیم ایران(اصفهان) با ترکیب فاطمه چیذری، مریم کریمی و زهره میرزاخانی هم در دیدار مقابل تیم ایتالیا 5 بر صفر مغلوب شد و به مدال برنز رسید.

در کاتای تیمی مردان، تیم اراک با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد دلیخون در رده بندی به مصاف تیم آذربایجان رفت و با نتیجه 4 بر یک به برتری رسید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز