خبرگزاری کار ایران

قهرمانی تهران با ۲ طلا، ۲ نقره و۴ برنز

نفرات برتر مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۷۸۵

رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان قهرمانی کشور با معرفی نفرات برتر دو بخش کاتا و کومیته به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، در پایان رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان قهرمانی کشور که در سالن آزادی سنندج برگزار شد، نفرات برتر کاتا و کومیته معرفی شدند.

در کاتای انفرادی، امیربهادر تدین از تهران اول شد. فرید حقیقی از تهران در مکان دوم قرار گرفت، مهران قربانعلی پور از گلستان و علیرضا ابوالحسنی زارع از کرمان مشترکا سوم شدند. در این بخش ۳۸ کاتارو حضور داشتند.

درکاتای تیمی، تیم کهربای کرمان با ترکیب محمدرضا پوراعما، عباس حیاتی فر و علیرضا ابوالحسنی زارع مقام نخست را از آن خود کرد. تیم صرافی بهنام آذربایجان شرقی با ترکیب مهدی حق نظری، امیرحسین کرمی و جواد سیف اله زاده دوم شد. تیم پاس کرمان با ترکیب سعید کاظمی، محمدحسین زرین نعل، حسام زرین نعل و تیم کردستان با ترکیب زانا فیضی، سوران زمانی، هژیر دانش مشترکا سوم شدند. در این بخش ۶ تیم حضور داشتند.

در وزن ۵۵- کیلوگرم، رضا روشن از مرکزی اول شد. علی سمیعیان از چهارمحال و بختیاری در مکان دوم قرار گرفت. یوسف زورقی پور از خوزستان و جواد رنجبر از گیلان سوم شدند. در این وزن ۲۴ کاراته کا شرکت داشتند.

در وزن ۶۰- کیلوگرم، مهدی رحیمی نژاد از گیلان عنوان نخست را کسب کرد. احمد نجفی از البرز در مکان دوم ایستاد. میثم ادهمی از تهران و محمدطاها عبدالهی از مازندران مشترکاً رده سوم را در اختیار گرفتند. در این وزن ۳۴ نفر با هم به مبارزه پرداختند.

در وزن ۶۷ – کیلوگرم، امیررضا میرزایی از قزوین مقام اولی را بدست آورد. سعید احمدی از کرمانشاه در مکان دوم ایستاد. مصطفی پورفرج از تهران و حمیدرضا راهبردیان از تهران مشترکاً سوم شدند. در این وزن ۵۹ کاراته کا حضور داشتند.

در وزن ۷۵ – کیلوگرم، میلاد بهمنی از تهران اول شد. هادی صفی از تهران در مکان دوم قرار گرفت. ابراهیم حسن بیگی از البرز و الیاس محمدزاده از گیلان سوم شدند. در این وزن ۳۶ کاراته کا حضور داشتند.

در وزن ۸۴ – کیلوگرم، کیوان بابان از کردستان مقام نخست را بدست آورد. احسان حیدری از کرمانشاه در جای دوم ایستاد. سجاد فرخی از مازندران و علی فداکار از تهران سوم مشترک شدند. در این وزن ۴۰ کاراته کا حضور داشتند.

در وزن ۸۴ + کیلوگرم، سامان حیدری از کرمانشاه اول شد. محمدمهدی قاهری از گیلان بر سکوی دوم قرار گرفت. مصطفی ایلان کشکولی از فارس و مجید محمودی از کهگیلویه و بویراحمد مشترکاً در مکان سوم ایستادند. در این وزن ۳۶ کاراته کا حضور داشتند.

 

جدول رده بندی بزرگسالان:

1-تهران با 2 طلا- 2 نقره – 4 برنز

2-کرمانشاه با یک طلا- 2 نقره

3-گیلان با یک طلا- یک نقره- 2 برنز

4-کرمان با یک طلا- 2 برنز

5-کردستان با یک طلا- یک برنز

6-مرکزی و قزوین با یک طلا

7-البرز با یک نقره و یک برنز

8-آذربایجان شرقی و چهارمحال و بختیاری با یک نقره

9-مازندران با 2 برنز

10-گلستان، خوزستان، فارس و کهگیلویه و بویراحمد با یک برنز

این رقابتها را 100 داور قضاوت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز