خبرگزاری کار ایران

اسپانیا در بازی های دوستانه تاکتیک‌های خود را مرور می کند

ماجدی:باید با تیم‌های قدرتمندی بازی می‌کردیم

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۶۶۰

رییس کمیته آموزش فوتبال ایران گفت: اگر ایران می‌خواهد موفق شود باید پله به پله جلو برود، ابتدا باید با قدرت مقابل مراکش به میدان برویم تا امتیاز کسب کنیم در نهایت مقابل اسپانیا با روحیه بالایی بازی خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، میرشاد ماجدی در خصوص دیدار های دوستانه حریفان ایران  در جام جهانی اظهار داشت: بسیاری از تیم‌هایی که در جام جهانی حضور دارند در تلاش هستند تا در بازی‌های دوستانه شبیه‌سازی کنند تا با تاکتیک خوبی مقابل حریفان خود در جام جهانی به میدان بیایند. متاسفانه بازی‌های دوستانه ایران بازی‌های دوستانه خوبی نبود یا نخواستیم یا نشد که بتوانیم با تیم‌های قدرتمندی بازی‌های دوستانه‌ای برگزار کنیم. تیم‌هایی که در گروه ایران قرار دارند سعی می‌کنند شبیه‌سازی کنند. اسپانیا تقریبا از بازی‌های دوستانه‌ای استفاده می‌کند که شبیه به بازی مراکش باشد. مراکش بازی‌های دوستانه‌ای شبیه به پرتغال برگزار می‌کند.

وی در ادامه گفت: اگر اسپانیا روز گذشته مقابل حریف خود با یک گل به برتری می‌رسد درواقع در تلاش است که تاکتیک‌های خود را مرور کند. تیم اسپانیا، پرتغال و مراکش تقریبا یازده نفر اصلی خود را پیدا کرده است و به دنبال این است تا از بازی‌های دوستانه استفاده کند و تاکتیک‌های خود را مرور کند. 

ماجدی در ادامه تاکید کرد: اما هنوز تیم ملی ایران یازده مرد اصلی خود را پیدا نکرده است و ما در هر بازی 6 یا 7 تعویض داریم. ای کاش بازی‌های دوستانه خوبی برگزار می‌کردیم و به جای لیتوانی و سیرالئون با تیم‌های قدرتمندی بازی می‌کردیم که شبیه هم گروهی‌های خود در جام جهانی باشند. 

وی در ادامه گفت: ما نیاز داریم طبق یک برنامه‌ریزی پله به پله جلو برویم اگر نگاهی به جدول بکنیم تیم‌های قدرتمندی در گروه ایران قرار دارند که اگر ایران می‌خواهد موفق بشود باید پله به پله جلو برود. ابتدا باید با قدرت مقابل مراکش به میدان برویم تا امتیاز کسب کنیم در نهایت مقابل اسپانیا با روحیه بالایی بازی خواهیم کرد. اگر نتیجه خوبی مقابل مراکش کسب نکنیم مطمئنا تاثیر زیادی در روحیه بازیکنان خواهد گذاشت. 

وی در پایان تاکید کرد: هنوز برای من جای سوال دارد که چرا سرمربی تیم ملی هنوز مردان اصلی‌اش را پیدا نکرده و در هر بازی دوستانه بالای 6 تعویض داریم. شایدبه خاطر این است که ایران دیر اردو را برگزار کرده است. به هر حال سرمربی تیم ملی آقای کی‌روش باید درخصوص این موضوعات پاسخگو باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز