خبرگزاری کار ایران

می‌خواهم موفقیت بازیکنان کذشته شارلوا را ادامه دهم.

نورافکن:امسال سال استقلال است و این تیم قهرمان خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۵۵۳

امید نورافکن مدافع استقلال که به تازگی راهی شارلوا بلژیک شد از مسوولان استقلال تشکر کرده که مقدمات این جدایی را فراهم کردند.

به گزارش ایلنا، امید نورافکن مدافع استقلال بالاخره از این تیم جدا شده و برای ادامه پیشرفت راهی شارلوا بلژیک شد. او از مسوولان استقلال تشکر کرده که مقدمات این جدایی را فراهم کردند. با نورافکن در باره جدایی از استقلال و پیوستن به شارلوا و همچنین پیش‌بینی‌اش از مسابقات جام جهانی صحبت کردیم.

بالاخره از استقلال جدا شدی.
در ابتدا باید تشکر کنم از مسوولان استقلال که شرایط این جدایی را فراهم کردند. از چند تیم پیشنهاداتی داشتم که در بین آنها پیشنهاد شارلوا بلژیک بهتر بود. پس از مشورتی که انجام دادم تصمیم به این جدایی گرفتم.

مدیرعامل این تیم هم ایرانی است.
آقای بیات یک ایرانی است که در کشور بلژیک مدیرعامل این تیم است. او به شدت فوتبالی است و بیشتر تلاش می‌کند در تیمش بازیکنان ایرانی حضور داشته باشند.

پیش از تو خیلی از بازیکنان ایرانی هم در این تیم عضویت داشتند.
شارلوا یک تیم بسیار خوب در لیگ بلژیک است. می‌خواهم موفقیت بازیکنان پیشین این تیم را ادامه دهم. قطعا از تجربیات کسانی که در این تیم عضویت داشتند از جمله کاوه رضایی استفاده خواهم کرد.

فکر نمی‌کنی استقلال با رفتنت تضعیف شود؟
استقلال متکی به یک بازیکن نیست آنقدر بزرگ است که جای خالی مرا پر خواهد کرد مطمئن باشید روزی دوباره به استقلال برمی‌گردم و با شماره 24 برای موفقیت دوباره این تیم تلاش خواهم کرد.

پیش‌بینی می‌کنی استقلال بتواند قهرمانی لیگ را کسب کند؟
امسال سال استقلال است و مطمئنا بازیکنان تلاش می‌کنند که این عنوان را کسب کنند. شفر و بازیکنان آن‌قدر انگیزه دارند که به این مهم دست پیدا کنند. در این بین مهم این است که بتوانند امتیازات اول فصل را جمع آوری کنند چون تیمی موفق می‌شود که از ابتدا به دنبال این عنوان باشد.

کمتر از یک هفته دیگر جام جهانی شروع خواهد شد.
من این مسابقات را دنبال خواهم کرد. از بچگی هر وقت مسابقات جام جهانی می‌شد از مدت‌ها قبلش بازی‌ها را پیش بینی می‌کردم فکر می‌کنم مسابقات امسال از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

دوست داری کدام تیم قهرمان شود؟
امسال مشخص نیست کدام تیم قهرمان خواهد شد چون اکثر تیم‌ها این شانس را دارند که به این عنوان دست پیدا کنند. آرژانتین، آلمان و برزیل تیم‌های مدعی هستند که شانس قهرمانی دارند.

عملکرد ایران را چطور ارزیابی می‌کنی؟
ایران این شانس را دارد که بازی‌های خوبی را انجام داده و شاید برای آخرین بار بتواند به دور دوم این مسابقات راه پیدا کند. من زمانی که در اردوی تیم ملی بودم این انگیزه را در بازیکنان می‌دیدم که دوست دارند شگفتی‌ساز شوند. درست است که ایران بازی‌های سختی را باید در گروهش انجام دهد اما در فوتبال همه چیز ممکن است .

از چه زمانی در تمرینات شارلوا شرکت خواهی کرد؟
دنبال کارهای شخصی‌ام هستم فکر می‌کنم بعد از مسابقات جام جهانی در تمرینات این تیم حضور یابم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز