خبرگزاری کار ایران

آخرین بازی امید نورافکن با پیراهن استقلال؟

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۲۲۱

سرنوشت صادق محرمی احتمالا در پایان بازی امروز استقلال برای امید نورافکن نیز تکرار شود و این بازیکن نیز با هواداران تیمش برای حضور در فوتبال اروپا خداحافظی کند.

به گزارش ایلنا، امید نورافکن در فصل هفدهم یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود که حکم آچار فرانسه شفر را داشت.

این بازیکن در چند پست برای استقلال بازی کرد و حتی مجبور شد به‌عنوان دفاع چپ بازی کند اما با اتمام لیگ برتر، این بازیکن قصد جدایی از استقلال را دارد و قرارداد او طوری تنظیم شده که می‌تواند از استقلال جدا شود. امید نورافکن علاقه زیادی به حضور در لیگ‌های اروپایی دارد و برای فصل هجدهم رغبتی به حضور در لیگ برتر ایران ندارد اما از طرفی شفر به این بازیکن اعتقاد زیادی دارد و دایما در صحبت‌های خود اینطور عنوان می‌کند که امید باید در استقلال بماند.

استقلال بازی برگشت با ذوب‌آهن را در پیش دارد و بعد از این بازی سرمربی استقلال به امارات می‌رود تا سه هفته استراحت کند اما قبل از این سفر فهرست نهایی خود را به افتخاری می‌دهد. او مطمئنا در فهرست خود تمدید قرارداد با بازیکنانی مثل نورافکن را تاکید کرده است.

البته اگر نورافکن بخواهد استقلال را ترک کند کسی نمی‌تواند جلوی او را بگیرد مگر اینکه به صورت توافقی بخواهد یک سال دیگر در استقلال بازی کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز