خبرگزاری کار ایران

سخت ترین بازی ما فینال جام حذفی است

نورافکن: حیف شد نایب قهرمانی را از دست دادیم

asdasd
کد خبر : ۶۱۷۸۴۶

هافبک استقلال تهران می‌گوید نایب قهرمانی لیگ برتر حداقل مزد تلاش آنها در لیگ هفدهم بود.

به گزارش ایلنا، امید نورافکن مدافع تیم استقلال از اینکه استقلال نتوانست عنوان نایب قهرمانی کسب کند ناراحت است و معتقد است حق این تیم این بود که به این عنوان دست پیدا کند. با نورافکن در خصوص عنوان سوم استقلال در لیگ دیدار مقابل خونه به خونه در فینال جام حذفی و همچنین دیدار با ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا همکلام شدیم.

*برد خوبی را مقابل سپاهان به دست آوردید.

بازی سختی را مقابل آنها در پیش داشتیم می‌دانستیم که آنها برای جبران شکست دور رفت به دیدار ما می‌‌آیند آنها دوست داشتند در دیدار مقابل ما به پیروزی برسند اما خدا را شکر توانستیم در یک بازی مهم سه امتیاز را کسب کنیم. البته سپاهان هم در این بازی عملکرد خوبی داشت.

*با این پیروزی عنوان سومین لیگ را به کسب کردید.

واقعا حیف شد با یک امتیاز اختلاف این عنوان نایب قهرمانی را از دست دادیم اگر کمی در ابتدای فصل امتیازات را جمع‌آوری می‌کردیم می‌توانستیم به این عنوان دست پیدا کنیم.

* سبک بازی سپاهان خشن به نظر می‌رسید.

آنها همه بازیکنان ما را می‌زدند البته خب طبیعی هم بود چون از سوی هواداران خودشان تحت فشار بودند به همین دلیل باعث شده بود که آنها عصبی بازی کنند. فکر می‌کنم آنها ناراحتی خودشان را از سکوها  بر سر بازیکنان ما خالی می‌کردند. البته فکر می‌کنم جایگاه سپاهان اینجای جدول نیست آنها فصل آینده قطعا یکی از مدعیان قهرمانی خواهند بود چون در سال‌های گذشته این موضوع را ثابت کرده بودند.

*خودت در یک صحنه با بازیکنان حریف درگیر شدی.

خب در آن صحنه من می‌خواستم توپ را بردارم و اوت بیندازم اما بازیکن حریف اصرار کرد که من باید شرایط آنها را درک می‌کردم که متاسفانه آن اتفاقات افتاد. فکر می‌کنم مقصر من بودم به همین دلیل داور به من کارت زرد هم نشان داد. البته چیز خاصی هم نبود و بعد از پایان بازی با یکدیگر خوش و بش کردیم.

*از عملکردت در استقلال راضی هستی؟

خدا را شکر تمام تلاشم را کردم که امسال عملکرد خوبی داشته باشم. دوست داشتم نقش کوچکی را در موفقیت استقلال داشته باشم البته در این مدت همبازیانم خیلی به من کمک کردم. به اعتقاد خودم شرایطم در این فصل خوب بود.

*پنجشنبه این هفته در فینال جام حذفی مقابل خونه به خونه بازی دارید.

خونه به خونه نشان داده تیم بسیار خوبی است آنها در لیگ یک نتایج خوبی گرفتند ما فیلم چند بازی آنها را تماشا کردیم فکر می‌کنم که سخت ترین بازی‌های ما در سال جدید همین بازی با خونه به خونه باشد.

*فینال هم در خرمشهر برگزار خواهد شد.

مسوولان سازمان لیگ تصمیم گرفتند که این بازی در آنجا برگزار شود البته من چند سال پیش که عضو استقلال بودم در زمان سرمربی‌گری مظلومی به آنجا رفتیم که متاسفانه بازی را باختیم. من در آن بازی روی نیمکت حضور داشتم. امیدوارم در این بازی برنده شویم و عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

*فصل بعد هم در استقلال می‌مانی؟

من استقلال را خیلی دوست دارم اما دنبال پیشرفت کردن هم هستم. دوست دارم اگر اتفاقی هم می‌افتد و بنا به جدایی‌ام باشد با هماهنگی باشگاه باشد. فعلا تمام تمرکزم بازی مقابل خونه به خونه و دیدار برابر ذوب آهن است. امیدوارم بتوانم در این بازی‌های سخت به برتری برسیم.

*در مورد بازی مقابل ذوب آهن صحبت کردیم ارزیابی‌ات از  این بازی چیست.

خیلی بد شد که دو تیم ایرانی در این مرحله با یکدیگر برخورد کردند. هر دو تیم استقلال و ذوب آهن دو تیم قدرتمندی هستند اما این بازی شرایطش فرق می‌کند چون هر دو تیم می‌خواهد به جمع هشت تیم پایانی راه پیدا کنند و همین بر جذابیت بازی خواهد افزود. فعلا که تمام تمرکز ما دیدار مقابل خونه به خونه است. پس از آن بازی تمرکز خود را روی دیدار مقابل ذوب آهن خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز