خبرگزاری کار ایران

انگشت اتهام زلاتان به سمت رسانه‎‌ها سوئدی

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۰۱۱

زلاتان ابراهیموویچ معتقد است رسانه‌های سوئدی مسئول حذف او از جام جهانی هستند.

به گزارش ایلنا، زلاتان ایبراهیموویچ پس از یورو 2016 از بازی‌های ملی خداحافظی کرد چرا که آنها در مرحله گروهی از مسابقات حذف شده بودند. پس از آن، مهاجم بلندقامت واکنشی درخصوص بازی‌های ملی نداشت تا اینکه ایتالیا توسط سوئد از صعود به جام جهانی بازماند و یاران شاگردان یوهانسون به جام جهانی صعود کردند.

یوهانسون در مصاحبه اخیرش گفته بود: اگر شما تیم ملی را رد کردید، من فکر نمی‌کنم که شما باید برگردید. 

اما برترین گلزن ملی سوئد معتقد است رسانه‌های این کشور در تصمیم سرمربی تیم ملی فوتبال سوئد نقش مهمی داشتند و او به همین دلیل در جام جهانی جایی ندارد.

زلاتان می‌گوید: من فکر می‌کنم که جام جهانی بزرگترین میهمانی فوتبالی است. همه بهترین بازیکنان آنجا هستند. زلاتان آنجا نیست، بنابراین ... باید آنجا باشد، اما او آنجا نیست. رسانه‌ها می گویند آنها [تیم سوئد] بدون من بهتر عمل می‌کند، به همین دلیل من به آنها اعتقاد دارم. این ذهنیت رسانه‌های سوئدی است. من اسم سوئدی معمولی ندارم، من نگرش و رفتار معمولی سوئدی ندارم اما هنوز رکورد گلزنی ملی در اختیارم قرار دارد. با این حال من به اهداف خودم رسیدم؛ من در آژاکس، یوونتوس، اینتر، بارسلونا، میلان، پاریس سن ژرمن، منچستر یونایتد و در حال حاضر لس آنجلس گلکسی حضور دارم. بنابراین اگر نمی‌دانم که چگونه این کار را به صورت دسته جمعی انجام بدهم، چرا در بزرگترین تیم‌های جهان بازی کردم و برنده شده‌ام؟ پس می‌دانم که چگونه برنده شوم، به من اعتماد کنید. آن را خوب انجام می‌دهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز