خبرگزاری کار ایران

با حیوانات بزرگ شدم

مسی: من بهترین نیستم!

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۳۱۲

مهاجم تیم ملی آرژانتین پیش از آغاز جام جهانی گفت و گوی جالبی انجام داده و در آن خودش را به عنوان یک بازیکن مشابه با تمامی آنهایی که در زمین مسابقه حضور پیدا می‌کنند، تشبیه کرد.

به گزارش ایلنا، برای بسیاری لیونل مسی یکی از بزرگترین بازیکنان تمام تاریخ فوتبال خواهد بود اما خود این بازیکن بسیار فروتن است.

ستاره آرژانتین بارسلونا در مصاحبه اخیرش با Paper Magazin می‌گوید: من خودم را بهترین نمی‌دانم من تنها یک بازیکن دیگر هستم. در زمین مسابقه وقتی که مسابقه آغاز می‌شود همه ما مشابه هستیم.

در ادامه این مصاحبه، مجله‌ی اروپایی درباره تشبیه مسی به بُز صحبت کرد و او درباره عشق مادام العمر به حیوانات صحبت کرد.

من یکی از طرفداران بزرگ حیوانات هستم. من با آنها بزرگ شدم و آنها چیزهای زیادی را به من آموختند. سگ ما،هالک، که واقعا بخشی از خانواده است هم شامل این حیوانات می‌شود. بچه‌های ما خیلی از هالک یاد می‌گیرند. عشق نشان داده شده بین او و بچه‌ها و برعکس استوار است. 

مسی درباره جام جهانی گفت: ما هنوز به عنوان یک تیم باید قوی‌تر شویم و به سطحی همانند فرانسه، آلمان، برزیل و اسپانیا دست پیدا کنیم. ما یک گروه خوبی از بازیکنان داریم و آرژانتین همیشه یکی از کاندیداهای قهرمانی است و مهم نیست چطور به آنجا برسیم. ما همیشه به دنبال پیروزی هستیم و سعی خواهیم کرد به آرامی، اما به شدت در رقابت پیش برویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز