خبرگزاری کار ایران

ایمان شوریابی: هنوز نمی‌دانیم باشگاه ما را می‌خواهد یا نه / حیف است نساجی سال اول سقوط کند

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۲۱۲

هافبک با تجربه نساجی دوست دارد فصل آینده هم در این تیم بماند ولی منتظر اعلام لیست از سوی باشگاه است.

ایمان شوریابی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت نساجی اظهار داشت: از باشگاه بی‌خبر هستم و این روزها در حال استراحتم و اختصاصی تمرین می‌کنم. فعلاً منتظریم لیست بازیکنان مورد نظر باشگاه اعلام شود تا تکلیف‌مان را بدانیم.

وی افزود: من یک سال دیگر قرارداد دارم و دوست دارم در نساجی بمانم ولی همانطور که گفتم هنوز لیستی از سوی باشگاه اعلام نشده که مشخص شود کدام بازیکنان را می‌خواهند. به خاطر قراردادی هم که دارم با هیچ تیمی مذاکره نمی‌کنم.

هافبک با تجربه نساجی در مورد مطالباتش از باشگاه عنوان کرد: ما 70 درصد قرارداد فصل گذشته‌مان را گرفته‌ایم و مابقی آن هم قرار است پرداخت شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

شوریابی در ادامه گفت: فعلاً منتظریم آقای نکونام لیستش را به باشگاه ارائه دهد و واقعاً هم دوست دارم در نساجی بمانم و جایی بهتر از این تیم نیست ولی باید منتظر باشیم.

وی در مورد حضور نساجی در لیگ برتر و اینکه خیلی از تیم‌ها در سال اول صعودشان دوباره سقوط می‌کنند هم خاطرنشان کرد: کار در لیگ برتر سخت است ولی تیمی مثل نساجی که بعد از 24 سال صعود کرده‌ است باید با قدرت در این رقابت‌ها حاضر شود و حیف است که مثل خیلی از تیم‌ها فصل اول صعود مجدداً سقوط کنیم و مطمئن باشید چنین اتفاقی برای نساجی نخواهد افتاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز