خبرگزاری کار ایران

بررسی وضعیت ذوب‌آهن در نقل و انتقالات؛

از بازیکن جدید خبری نیست

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۵۶۰

ذوب‌آهن تا کنون در نقل و انتقالات چراغ خاموش حرکت کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب‌آهن اصفهان که در لیگ هفدهم فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت، پس از پایان فصل با خروج امیر قلعه‌نویی، سرمربی خود با چالش جدی انتخاب کادرفنی جدید مواجه شد و چندی بعد امید نمازی را برای این سمت انتخاب کرد.

ذوبی‌ها که در فصل گذشته نایب قهرمان لیگ برتر شدند و در لیگ قهرمانان آسیا از مرحله حذفی عبور کردند و انتظارات برای فصل جدید از آنها خیلی بالاست و با تغییراتی که داشتند کار سختی برای فصل هجدهم خواهند داشت.

آنها تا این لحظه هیچ بازیکن جدیدی به خدمت نگرفتند و فعالیت نقل و انتقالاتی‌شان به تمدید قرارداد با چند بازیکن از جمله فخرالدینی، حدادیفر و محمدزاده محدود شده است.

کی‌روش استنلی تنها بازیکن جدا شده ذوبی‌ها تا این لحظه است و خالد شفیعی، حمید بوحمدان، بختیار رحمانی و اکبر ایمانی هم قراردادشان تمام شده و صحبت‌هایی از جدایی‌شان از این تیم مطرح است.

در این میان از ذوب‌آهن اخباری مبنی بر علاقه باشگاه به جذب محسن مسلمان و فراز امامعلی به گوش می‌رسد و همچنین هادی محمدی و محمدامین بهرامی هم با پایان خدمت سربازی‌شان به این تیم بر می‌گردند.

نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فعالت آنچنانی در نقل و انتقالات نداشته و با توجه به هزینه‌های سنگین سپاهان و تراکتورسازی ممکن است با ادامه این روند برای حضور در کورس بالای جدول فصل هجدهم به مشکل بخورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز