خبرگزاری کار ایران

۶ خرید، ۲ سهمیه باقی‌مانده و ۳ جای خالی

بررسی وضعیت سپاهان در نقل و انتقالات تابستانی

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۴۹۱

سپاهان تا اینجای کار فعال‌ترین باشگاه در فصل نقل و انتقالات بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان که فصل گذشته در رتبه چهاردهم جدول قرار گرفت، بدترین اوضاعش در تاریخ لیگ برتر را تجربه کرد تا نشان دهد نیاز به ترمیم و بازسازی اساسی برای بازگشت به کورس قهرمانی بالای جدول دارد.

طلایی‌پوشان در فصل گذشته با تغییر سرمربی و مدیرعامل مواجه شدند که تاثیری در نتایج این تیم نداشت و در نهایت پایین‌ترین رتبه در میان تیم‌های باقی‌مانده در لیگ برتر را کسب کرد و رفتن کرانچار و آمدن ابراهیم‌زاده هم تغییری در نتایج ایجاد نکرد.

با پایان فصل و شروع نقل و انتقالات، مهم‌ترین خرید سپاهان را شاید بتوان امیر قلعه‌نویی دانست که پیش از این 2 قهرمانی پیاپی با سپاهان کسب کرده بود و در 2 فصل اخیر هم با تراکتورسازی و ذوب‌آهن تیمش در کورس قهرمان و رتبه‌های بالای جدول بوده است و نتایج خوبی کسب کرده است.

جذب قلعه‌نویی پایان کار سپاهانی‌ها برای خروج از بحران نبود و آنها نیاز به تغییرات اساسی در بازیکنان و جذب مهره‌های کلیدی داشتند و به همین دلیل خیلی زود کارشان را استارت زدند.

جذب گلر برای سپاهان اولین نیاز مبرم این باشگاه بود و یکی از پست‌هایی بود که فصل گذشته در آن با حضور لی اولیویرا، مهدی صدقیان، علی کیخسروی و ابراهیم عالمه مشکلات زیادی داشتند و اولین گام آنها جذب پیام نیازمند، پدیده فصل گذشته پیکان در این پست بود.

پس از آن قلعه‌نویی به دنبال تقویت تیمش در دفاع راست افتاد و در این پست برخلاف اینکه تصور می‌شد فخرالدینی را با خود از ذوب‌آهن به سپاهان می‌برد، سراغ یکی دیگر از شاگردان سابقش یعنی ایرانپوریان رفت و او را به خدمت گرفت.

مرحله بعدی تقویت خط حمله بود که به نظر می‌رسد کار این پست با جذب کی‌روش استنلی از ذوب‌آهن، ابراهیم صالحی از پارس جم و شهباززاده به عنوان بازیکن آزاد تمام شده باشد.

در این میان شهاب عادلی، گلر فصل گذشته نفت تهران هم با سپاهان به توافق رسیده است تا بازیکنان جدید اضافه شده به این تیم به عدد 6 برسد.

از میان این 6 بازیکن، 4 بازیکن سهمیه لیگ برتری محسوب می‌شوند و شهاب عادلی سهمیه زیر 23 سال و شهباززاده سهمیه آزاد هستند تا سپاهان از 6 سهمیه مجاز خود 4 بازیکن جذب کرده باشد و تنها 2 بازیکن لیگ برتری می‌تواند جذب کند.

سپاهانی‌ها در پست دفاع میانی، هافبک دفاعی و هافبک طراح نیاز به بازیکن دارند و حداقل 3 بازیکن دیگر باید به خدمت بگیرند تا تیمشان برای فصل جدید کامل شود.

در این میان صحبت از پیوستن سروش رفیعی، صادق بارانی، محسن مسلمان، خالد شفیعی، حمید بوحمدان و موسی کولیبالی به جمع طلایی‌پوشان شنیده می‌شود و باید دید تا چه حد درست است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز