خبرگزاری کار ایران

لازیو سوپرمارکت نیست

واکنش رییس باشگاه به اتهام تبانی و پنالتی جنجالی

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۰۹۷

رییس باشگاه لازیو به جنجال‌ خبری مربوط به انتقال ده فرای به اینتر بعد از اینکه او در بازی پایانی با پنالتی خود برای حریف زمینه ساز صعود آنها به لیگ قهرمانان شد واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، کلودیو لوتیتو، رییس لاتزیو گفته که پارسال پیشنهاد 110میلیون یورویی برای سرگی میلینکوویچ-ساویچ داشته که آن را رد کرده است: «در 29 آگوست پارسال بود که 110 میلیون یورو برای میلینکوویچ-ساویچ پیشنهاد دادند. نمی‌دانم قیمت او حالا چقدر است اما می‌توانم بگویم که 100 میلیون یورو برای خرید او کافی نیست. من عصبانی می‌شوم وقتی می‌بینم مردم می‌گویند لاتزیو سوپرمارکت شده است. من هرگز بازیکنی را برای فروش نمی‌گذارم. در گذشته کسی حتی در باشگاه را هم نمی‌زد و خودش می‌آمد و بازیکنان را می‌برد اما آنها حالا باید از ما اجازه بگیرند.»

از سوی دیگر، استفان ده‌فرای با پایان قراردادش با لاتزیو راهی اینتر می‌شود. اوضاع او از این جهت جنجالی است که در بازی آخرش برای لاتزیو، یک ضربه پنالتی داد که منجر به پیروزی اینتر و راهیابی این تیم به لیگ قهرمانان شد. لوتیتو می‌گوید: «می‌دانستیم که ده‌فرای با اینتر به توافق رسیده است اما به حرفه‌ای بودن او هم باور داشتیم. سرنوشت این بود که او چنین اشتباهی مرتکب شود.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز