خبرگزاری کار ایران

اینتزاگی: کمک داور ویدئویی را دوست ندارم

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۵۵۱

سیمونه اینتزاگی مربی لاتزیو بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل اینتر گفت سیستم کمک داور ویدئویی(VAR) هفت امتیاز از این تیم گرفته.

به گزارش ایلنا، در دقیقه 61 بازی جانلوکا روکی تشخیص داد ضربه چیرو ایموبیله به دست میلان اسکرینار خورده و پنالتی گرفت اما بعد از کنترل ویدئویی این تصمیم برگردانده و فرصت زدن یک گل مهم از لاتزیو گرفته شد.

این سیستم در دیدارهای قبلی لاتزیو مقابل فیورنتینا و تورینو هم به ضرر این تیم عمل کرده بود و مربی لاتزیو گفت: «با احتساب 2 امتیاز این بازی اگر سیستم ویدئویی نبود ما هفت امتیاز بیشتر داشتیم. این سیستم برای لاتزیو شانس نداشته چون با این هفت امتیاز جایگاه بهتری در جدول داشتیم. موافقم این صحنه پنالتی نبود اما واقعیت این است که حتی با وجود این سیستم بی عدالتی وجود دارد. راستش را بخواهید از این سیستم خوشم نمی‌آید، بازی در لیگ اروپا را ترجیح می‌دهم که در آن VAR وجود ندارد چون برای مربی‌ها و هواداران و رسانه‌ها جالب نیست که دو تا سه دقیقه برای خوشحالی یا ناراحتی منتظر بمانند. هیجان بازی را می‌گیرد.»

او ادامه داد: «به هر حال ما شایسته پیروزی بودیم. می‌گفتند اینتر به خاطر بازی در جام حذفی خسته بوده اما ما هم سه‌شنبه در جام حذفی مقابل فیورنتینا بازی کرده بودیم. لاتزیو از فوتبالش لذت می‌برد، سوپرجام ایتالیا را برده و در لیگ اروپا در گروهش صدرنشین شده. به تیمم افتخار می‌کنم هرچند بازیکنان از این تساوی ناامید شده بودند. این نشانه رشد ما است، سمیر هاندانوویچ دروازه‌بان خیلی خوبی است و چند بار اینتر را نجات داد.»

اینترمیلان با این تساوی خانگی چهار بازی است که در لیگ ایتالیا نباخته و شانسش برای قهرمانی به شدت ضربه خورده بعد از آنکه در 16 بازی ابتدایی فصل شکست نخورد و یکی از تیم‌های مدعی به نظر می‌رسید. لوچانو اسپالتی مربی این تیم نگاه متفاوتی نسبت به سیستم کمک داور ویدئویی دارد: «فقط به کارهای مثبتی که VAR انجام داده، نگاه کنید. شما نمی‌توانید تصمیمات درست و غلط را با هم مقایسه کنید. اگر واقعا می‌خواستم، فرصت‌های بازی را به او نشان می‌دادم. ما به اندازه لاتزیو موقعیت گلزنی داشتیم و توماس استراکوشا دروازه‌بان آنها هم خیلی خوب بود اما من فقط تیم خودم برایم مهم است. هر کسی نظر خودش را دارد و فکر می‌کند تیمش بهتر بوده، من تحت تاثیر قضاوت دیگران قرار نمی‌گیرم.»

او ادامه داد: «اگر ما مقابل اودینزه و ساسولو مساوی کردیم که شایستگی‌اش را داشتیم، همه از عملکرد عالی ما در ابتدای فصل می‌گفتند. ما 41 امتیاز گرفتیم و من خیلی خوشحال می‌شوم اگر در نیم‌فصل دوم هم همین قدر امتیاز بگیریم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز