خبرگزاری کار ایران

نصیرزاده: هیچ چیز درباره آینده گسترش معلوم نیست؛ هزینه تراکتور بالاست/ روی کاغذ، فیروز کریمی سرمربی ما خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۲۳۶

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد درباره اینده این باشگاه صحبت کرد.

هوشنگ نصیرزاده در گفت و گو با ایلنا، درباره آخرین وضعیت گسترش فولاد و ادامه فعالیت این تیم اظهار داشت: من هم نمی‌دانم در نهایت چه اتفاقی رخ می‌دهد و همه چیز در روزهای آینده مشخص می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا زنوزی به لحاظ قانونی می‌تواند مالک هر دو باشگاه گسترش فولاد و تراکتورسازی باشد گفت: گسترش فولاد طبق قانون تجارت ثبت شده و به شکلی تقسیم شده که آقای زنوزی سمتی در این باشگاه ندارد و مشکلی ازاین جهت نیست ولی طبیعتا هزینه‌های تراکتورسازی به دلیل حضور پرشمار هوادارانش بالاست و از طرفی تامین همزمان هزینه‌های گسترش‌فولاد هم سخت است و به نظر می‌رسد که باید منتظر تصمیماتی دراین زمینه باشیم. زنوزی کاملا با اساس نامه فدراسیون فوتبال آشناست و خودش می‌داند چطور در این مورد حرکت کند.

مدیرعامل گسترش فولاد تبریز در پاسخ به این سوال که واگذاری این باشگاه مانند تراکتورسازی به شکل مزایده خواهد بود یا این که باشگاه به هرکسی که زنوزی تمایل داشته باشد می‌تواند واگذار شود گفت: مزایده تراکتورسازی به این دلیل بود که آنها در بورس حاضر بودند ولی گسترش فولاد وارد بورس نشده است و به هرکسی می‌تواند به راحتی واگذار شود.

نصیرزاده در پایان اذعان داشت: ما منتظر بودیم تا تکلیف تراکتورسازی مشخص شود که خوشبختانه این اتفاق رخ داد. البته این را هم بگویم که ما دغدغه نقل و انتقالاتی نداریم چون قرارداد بازیکنان ما ۳ تا ۵ ساله است. البته چهار بازیکن قرارداد یک ساله داشتند که قراردادشان تمام شد. در ضمن ما فعلا هیچ فهرستی هم از سرمربی تیم‌مان نگرفتیم. فیروز کریمی هم روی کاغذ با ما قرارداد دارد و سرمربی گسترش فولاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز