خبرگزاری کار ایران

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با ایلنا:

فیروز کریمی باید به من عیدی بدهد/ زبان ترکی واقعا سخت است

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۴۵۴

مدیرعامل گسترش فولاد در مورد اتفاقات این باشگاه در سال ۹۶ صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار‌ ورزشی‌ ایلنا٬ هوشنگ نصیرزاده پس از کناره گیری از کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال به باشگاه داری در فوتبال ایران مشغول شد و گسترش فولاد تبریز با همکاری فیروز کریمی جایگاه مناسبی در جدول رده بندی دارد. با مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت و گویی از عملکردش در سل 96 و اتفاقات فوتبال ایران داشتیم که در ادامه می‌خوانید:

سال 96 چطور گذشت؟

سال خوب و با هیجانی بود. از قعر جدول به رتبه های بالا رسیدیم و مانند همه تیم‌ها به نتیجه گیری و ثبت اتفاق‌های خوب به خصوص در فوتبال تبریز هستیم.

تلخ ترین اتفاق چه بود؟

قعرنشینی و همچنین گل دقیقه 94 از پرسپولیس. بازی را برنده شده بودیم اما غافلگیر شدیم و در ورزشگاه آزادی به یک امتیاز بسنده کردیم.

اولین تجربه مدیرعاملی در فوتبال چطور پیش می‌رود؟

به هیچ عنوان سخت نیست. در هیئت‌های فوتبال این رسم و رسومات را تدریس می‌کردم اما مشکلاتی که سر راه هست کار را دشوار می‌کند. ما باشگاهی هستیم که امکانات سخت افزاری خوبی داریم.

امسال دوست دارید از چه کسی عیدی بگیرید؟

فیروز کریمی از من یک سال بزرگتر است و باید به من عیدی بدهد. فکر می‌کنم اینکار را بکند. حدود هفت ماه از ما بزرگتر است. می‌گوید فیروز خسیس است اما دست به جیب هم هست.

سخت ترین اتفاق مدیرعاملی چه بود؟

امضای قرارداد امید جهانبخش. تمامی بندها را می‌خواند و توقعات بیجا داشت. آسان ترین آنها آندرانیک تیموریان بود؛ طی 5 دقیقه به توافق رسیدیم و کار تمام شد. خودش می‌گفت این آسان ترین قرارداد زندگی ام بود. 

کسی وجود دارد که در سال 96 حلالش نکنید؟

اینطور نیست. چیزی به دل نمیگیرم و سعی می‌کنم بدی ها را فراموش کنم. سال های گذشته غیاثی یک دعوای کوچک داشتیم و حتما به او عید را تبریک می‌گویم.

آرزوی شما در سال 97 و سین مورد علاقه؟

عید نوروز برای من اهمیت دارد و زیر پانصد تومان به کسی عیدی نمی‌دهم. توفیق، تندرستی و سلامتی برای هموطنانمان. استاندارد سازی در فوتبال ایران هم آرزوی من است. سیب از نظرم از بقیه بهتر است. سرکه و سمنو خوردنی نیست و سیب را ترجیح می‌دهم.

در زمانی که در تبریز بودید، زبان این شهر را یاد گرفتید؟

زبان بسیار سختی است با اینکه ریشه ترکی دارم اما هنوز کامل یاد نگرفتم. پدرم این زبان را بلد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز