خبرگزاری کار ایران

دفاع محمد عزیزی از کی‌روش:

اگر قبولش دارید اجازه دهید کارش را انجام دهد/ از تیم ملی توقع صعود نداریم

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۱۶۷

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی عقیده دارد نباید در امور سرمربی تیم ملی دخالت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، انتشار فهرست نهایی تیم ملی فوتبال کشورمان برای سفر به روسیه و حضور در مسابقات جام جهانی حرف و حدیث‌های زیادی ایجاد کرد و واکنش‌های مختلفی را در پی داشت به همین دلیل مساله ورود مجلس به این موضوع و عدم دعوت از چند بازیکن با تجربه تیم ملی مورد بررسی قرار بگیرد.

محمد عزیزی، عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در این خصوص اظهار داشت: من نه از فهرست تیم ملی خبر دارم و نه از اعتراض‌هایی که به آن شده است با خبرم و فرصت نکردم رسانه‌ها را دنبال کنم.

وی در مورد ورود مجلس به عدم دعوت از چند بازیکن مطرح از سوی سرمربی تیم ملی عنوان کرد: من نظر شخصی خودم را می‌گویم. وقتی پول دادیم و سرمربی استخدام کردیم باید او را قبول داشته باشیم و اگر او را قبول داریم باید اجازه دهیم بدون دخالت کارش را انجام دهد. این گونه دخالت در کار سرمربی تیم ملی را نمی‌پسندم.

عزیزی افزود: امیدوارم تیم ملی کشورمان در جام جهانی نتایج خوبی کسب کند. ما در این گروه انتظار صعود از تیم ملی نداریم ولی باید عملکرد آبرومندانه‌ای داشته باشیم. مثل بازی دور قبل مقابل آرژانتین که با وجود شکست یک بر صفر مردم برای شادی به خیابان‌ها ریختند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس در مورد تمدید قرارداد کی‌روش عنوان کرد: باید ببینیم در جام جهانی نتیجه می‌گیرد یا نه. اگر نتیجه گرفت عقل سلیم می‌گوید باید بماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز