خبرگزاری کار ایران

عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش در گفت‌وگو با ایلنا:

از سلطانی‌فر نباید توقع معجزه داشت/ برای اداره ورزش برنامه پنج‌ساله لازم است

عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش معتقد است عرصه ورزش نیاز به یک مدیر دارد که مسعود سلطانی‌فر از این ظرفیت برخوردار است.

محمد عزیزی، عضو هیأت رییسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در خصوص معرفی مسعود سلطانی‌فر برای تصدی وزارت ورزش و جوانان به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: آقای سلطانی‌فر سوابق درخشانی در زمینه مدیریت دارند و به خصوص در دوران استانداری زنجان یک دوره خوب و پر ثمری بود. بحث ورزش یه بحث مدیریتی است و اعتقادم بر این است که عرصه ورزش یک مدیر می‌خواهد که آقای سلطانی‌فر از این ظرفیت برخوردارند.

وی افزود: امیدوارم Hقای سلطانی‌فر با ارائه یک برنامه خوب به مجلس ارائه می‌دهد، رای خوبی کسب کند و با یک پشتوانه خوب وارد عرصه مدیریت بر ورزش کشور شود.

عضو فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه از سلطانی‌فر نباید توقع معجزه در ورزش داشت، تصریح کرد: اعتبارات وزارتخانه تغییری نکرده است و ورزشکار همان ورزشکار سابق است. هدف آقای سلطانی فر باید دمیدن روح تازه در ورزش کشور باشد.

نماینده مجلس دهم با بیان اینکه سلطانی‌فر برای اداره ورزش برنامه پنج ساله داشته باشد، تصریح کرد: سلطانی‌فر باید در فرصت شش‌ماهه باقی مانده خود را نشان بدهد و در دور بعد با یک برنامه چهارساله خوب به ارتقای ورزش کشور کمک کند و یک وزیر چهارسال و نیمه شود.

عزیزی درباره استعفای گودرزی از وزارت ورزش نیز گفت: اقای گودرزی نیز زحمت زیادی برای ورزش کشور کشیدند و به ایشان خداقوت و خسته نباشید می گویم. به نظر من علت تغییر در وزارت ورزش این بود که اقای رئیس‌جمهور قصد داشتند به کابینه خود شوک وارد کنند. البته نظر کلیت مجلس این بود که در زمینه اقتصادی باید حرکت جدیدی صورت می‌گرفت و این تغییر در حوزه اقتصاد انجام می‌شد و رونقی برای مرد ایجاد می‌شد. اما خب نظر آقای رئیس جمهور این بود که در این زمینه تغییرات انجام شود که مجلس نیز به این تصمیم احترام می‌گذارد.

 

 

کد خبر : ۴۲۱۸۳۰