خبرگزاری کار ایران

دست‌های نا مطمئن عقاب استقلالی در تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۵۱۸

گلر جوان استقلال در دیدار با ازبکستان هم اشتباهاتی داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی فوتبال کشورمان روز گذشته در دیداری دوستان به مصاف ازبکستان رفت و در نهایت با پیروزی یک بر صفر برابر این تیم، آخرین بازی خود را در ایران پیش از جام جهانی انجام داد.

در این دیدار کی‌روش از امیر عابدزاده و حسین حسینی در دروازه استفاده کرد و عابدزاده از ابتدا و حسینی از نیمه دوم در ترکیب تیم ملی حاضر بودند.

این دومین تجربه ملی حسینی بود و وی در دیدار با سیرالئون هم در نیمه دوم در ترکیب تیم حاضر شد و نکته مهمی که در این دو دیدار در مورد عملکرد او به چشم می‌خورد، استرس بالای حضورش در تیم ملی بود که روی عملکردش تاثیر گذاشته بود.

حسینی روز گذشته هم در چند موقعیت در دفع توپ دچار اشتباه شد که یکی از آنها باعث افتادن توپ مقابل پای مهاجم ازبسکتان در محوطه جریمه شود و شاید اگر یک مهاجم بهتر صاحب این موقعیت شده بود دروازه ایران را به راحتی باز می‌کرد ولی بازیکن جوان ازبک‌ها دوباره توپ را به حسینی برگرداند.

بدون شک حسینی گلر توانمندی برای فوتبال کشورمان است و از استعدادهای آینده‌داری محسوب می‌شود که می‌تواند تا چند سال شماره یک تیم ملی را بر تن کند و رکوردزنی او در لیگ هفدهم در ترکیب استقلال نشان از توانمندی‌هایش دارد ولی اگر می‌خواهد زود به ترکیب اصلی تیم ملی برسد و رقبای سرسخت خود در این راه را از پیش رو بردارد باید با اعتماد به نفس بیشتری در ترکیب تیم ملی حاضر شود.

وینفرد شفر،‌ سرمربی استقلال هم در گفت‌وگویی که با برنامه نود داشت به طور تلویحی به این موضوع اشاره کرد که حسینی در برقراری ارتباط با بازیکنان کمبود اعتماد به نفس دارد و همین موضوع باعث شده وی در برخی دیدارهای مهم، رحمتی را به او ترجیح دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز