خبرگزاری کار ایران

انصاری فرد: یک ماه آینده صددرصد آماده می شویم / پتانسیل تیممان خیلی بالاست

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۴۹۱

مهاجم تیم ملی می گوید طی یک ماه آینده تیم ملی به آمادگی صددرصد خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، کریم انصاری فرد در پایان دیدار با ازبکستان گفت: بازی خیلی خوبی را انجام دادیم. برخلاف آنچه که گفته می‌شد و همه ما شاهد بودیم ازبکستان بازی خوبی را ارائه کرد، این در حالی بود که تیم ما فقط در دو سه روز پایانی این فرصت را داشت که با تمام نفراتش تمرین کند. به‌هرحال بازی‌های لیگ‌های داخلی و خارجی تازه به پایان رسیده و بعضی از بازیکنان در دو روز پایانی از سفر برگشتند. قطعاً تیم ملی در آینده بهتر خواهد شد. ما این فرصت را داریم که طی یک ماه آینده با تمام توان یک دوره آماده‌سازی خوب را طی کنیم و با بهترین شکل آماده بازی‌ها شویم.

او در خصوص انتظارات اهالی فوتبال در ایران از تیم ملی نیز اظهار داشت: قطعاً پتانسیل تیم ملی بالاست. همه ما صددرصد توان خود را به کار خواهیم گرفت تا با آمادگی بسیار خوب وارد مسابقات شده تا شرمنده مردم نشویم، هوادارانی که همیشه به ما لطف داشتند و امروز هم برای حمایت از تیم ملی به ورزشگاه آمدند.

مهاجم اردبیلی تیم کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا از تدارک تیم ملی راضی هستند یا خیر، گفت: تا الان که بازی‌های دوستانه خوبی را برگزار کرده‌ایم و یک دوره آماده‌سازی در ترکیه و همچنین اردوی دیگر در روسیه خواهیم داشت که تمرینات و بازی‌های تدارکاتی پیش رو کمک می‌کند تا با شرایط ایده‌آل راهی مسابقات شویم.

وی افزود: خدا را شکر در همه پست‌ها بازیکنان خوبی داریم. حتی در یک ماه آینده این فرصت را داریم تا صددرصد آماده شویم. ان‌شاءالله تیم ملی این اتحاد و یکدلی خود را حفظ کرده و با همین روند راهی جام جهانی خواهیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز