خبرگزاری کار ایران

ما پشتوانه خوبی برای دیده شدن داریم؛

افاضلی: تیم ملی زیر۲۲ سال فرصتی برای هماهنگ شدن ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۷۹

بازیکنانی که به خاطر همراهی باشگاهشان در کنار ما نیستند ستاره‌های لیگ هستند و به نظر من این بازیکنان استخوان‌بندی تیم ملی ما در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را شکل می‌دهند.

سرمربی تیم ملی زیر۲۲سال در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، سرمربی تیم ملی زیر۲۲ سال در ابتدای این کنفرانس گفت: تیم ملی زیر ۲۲ سال مظلوم واقع شد اما خوشحالم که رسانه‌ها به این کنفرانس آمده‌اند و این نشان می‌دهد ما پشتوانه خوبی برای دیده شدن داریم. بسیاری از بازیکنانی که همراه ما هستند و همین طور بازیکنانی که به خاطر همراهی باشگاهشان در کنار ما نیستند ستاره‌های لیگ هستند و به نظر من این بازیکنان استخوان‌بندی تیم ملی ما در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را شکل می‌دهند.

افاضلی ادامه داد: تیم ملی زیر۲۲ سال برای قهرمانی آسیا بسته شده بود و علیرضا منصوریان برایش زحمات زیادی کشید. بعضی از این بازیکنان در اوایل حضور در تیم ملی زیر۲۲ سال برای باشگاه‌هایشان بازی نمی‌کردند اما امسال می‌بینیم چقدر رشد داشتند که توانستند جزو مهره‌های کلیدی تیم‌هایشان باشند. حمایت منصوریان و همکارانش تاثیر زیادی روی این تیم گذاشته است و همه می دانیم که تیمی که اعزام می شود بهترین تیم زیر ۲۲ سال نخواهد بود چرا که در حال حاضر تیمی که به مسابقه‌های عمان اعزام می‌شود بازیکنانی چون محسن مسلمان، پیام صادقیان، بختیار رحمانی، میلاد غریبی، امید عالیشاه، سردار آزمون، اکبر ایمانی، علیرضا جهانبخش، یعقوب کریمی، مرتضی تبریزی، سامان نریمان جهان، ایمان صادقی و سید مهدی حسینی را ندارد. یک تیم مگر چند نفر است؟ اما با این شرایط آن طور نیست که بگوییم چون این بازیکنان را نداریم دیگر نمی‌شود کاری کرد. ما امیدوارانه به عمان می‌رویم اما کارمان سخت است. خودمان را هم نمی توانیم گول بزنیم. در فوتبال تصمیم گیریها به هم نزدیک است و تیم های لیگ برتری ۶ تا ۷ هفته زمان احتیاج دارند تا به هماهنگی برسند و ما هیچ زمانی برای هماهنگ شدن نداریم.

وی در ادامه گفت: بسیاری از این بازیکنان تجربه بازی‌های خارجی را هم ندارند. بخش عمده‌ای از آماده‌سازی یک تیم به تمرین‌هایش بازمی گردد و هماهنگی بازیکنان نیازمند تمرین‌های زیاد است بازهم تکرار می کنم که این هماهنگی که در طول زمان حاصل می‌شود، می‌تواند عامل موفقیت هر تیمی باشد. تیم زیر ۲۲ سال جدید تازه از ۱۹ دی ماه به طور کامل شکل می‌گیرد. ۲۰ دی ریکاوری می‌کند بعد از آن به مسقط می‌رود. ۲۱ دی در عمان تمرین خواهد کرد و ۲۲ دی باید مقابل ژاپن قرار بگیرد. نگاه کنید که یعنی بدون هیچ تمرینی باید بازی کند بنابراین باز هم می گویم که نمی توانیم خودمان را گول بزنیم و در عین حال این شرایط را یک فرصت برای بازیکنان جدید می دانم که باید خود را در فرصت‌ها ثابت کنند. بازیکنانی که ما به همراه‌مان به عمان می‌بریم باید در مسیر بازیکنان اصلی که همراه‌ تیم نیستند و ستاره‌های لیگ هستند قرار بگیرند. حتی بعد از زمانی که منصوریان از این تیم کناره گیری کرد. این بحثرا مطرح کردیم که آیا می‌شود در بازی‌های عمان شرکت کرد یا نه؟ اما چون این بازی‌ها در دوره بعدی، انتخابی المپیک ۲۰۱۶ خواهد بود و عدم حضور ایران در دوره اول باعثمحرومیتش در دوره دوم می‌شود بنابراین نمی‌توانستیم در این بازی‌ها شرکت نکنیم و این یک خطر بزرگ بود و به همین دلیل در این مسابقات شرکت کردیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز