خبرگزاری کار ایران

دیدار تدارکاتی

ایران یک - ازبکستان صفر / بدرقه مردان کی روش با برد خفیف

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۴۳۶

تیم ملی فوتبال ایران آخرین دیدار تدارکاتی به میزبانی ورزشگاه آزادی را با برتری پشت سر گذاشت تا با پیروزی به روسیه سفر کند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 21 در ورزشگاه آزادی در چارچوب بازی تدارکاتی مقابل ازبکستان قرار گرفت. ترکیب ازبکستان در این بازی جوان و ناشناخته به نظر می‌رسید اما تیم ضعیفی نبود و با اینکه موقعیت کمتری برای گلزنی روی دروازه ایران ایجاد کرد اما در فاز دفاعی فضای آسانی برای مهاجمان ایرانی قرار نداد.

این آخرین بازی تدارکاتی شاگردان کارلوس کی روش در آستانه جام جهانی روسیه به میزبانی ورزشگاه آزادی بود و آنها با برد خانه را ترک کردند.

گزارش این بازی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

داوران: سعود العذبه، جمعه بورشید و یوسف الشمری

 

ترکیب ایران:

امیر عابدزاده(سیدحسین حسینی، 46)، محمد رضا خانزاده، سید مجید حسینی، وریا غفوری(سیدجلال حسینی، 46)، علی قلی زاده، روزبه چشمی(سعید عزت الهی، 46)، احسان حاج صفی(پژمان منتظری،59)، کریم انصاری فرد(وحید امیری، 69)، مهدی ترابی، رضا قوچان نژاد و مهدی طارمی(میلاد محمدی، 69)

 

ترکیب ازبکستان:

ارگاشف بوتیرالی، آشورماتوف روستم(ایسلوم، 71)، کومیلوف آکروم، اوتاکسونوف آبوسبک، گانیف عزیز، هامروبکوف اودیل، اورینبئوف زابیلیو، تورنگونبوئف عزیز، ماشاریپوف جلال الدین، تورسونوف دوستون، سیدیگوف جاووهیر(ساردور، 69)

 

شرح گل:

ایران یک - ازبکستان صفر؛ روزبه چشمی، دقیقه 17: ارسال ماهرانه حاج صفی روی تیر یک برای روزبه چشمی کافی بود تا به یک ضربه سر مطمئن بالاتر از مدافعان حریف دروازه بان ازبکستان را غافلگیر کند و زننده اولین گل ایران در این بازی باشد. 

 

گزارش بازی:

دقیقه 6: اولین موقعیت خطرناک روی دروازه ایران با دفع ناقص مدافعان ایجاد شد؛ امیر عابدزاده خوش شانس بود که شوت هافبک ازبکستان داخل چارچوب جای نداشت.

دقیقه 13: چند حمله متوالی ایران روی دروازه حریف ثمره‌ای نداشت و مهاجمان روی ارسال‌های متوالی برای گلزنی موفق نبودند.

دقیقه 21: برخورد شدید آکروم با مهدی ترابی مصدومیت جزیی برای این بازیکن ایجاد کرد که لحظاتی از جریان بازی خارج شد.

دقیقه 24: علی قلی زاده دروازه ایران را نجات داد و با ضربه سر شوت بازیکن ازبکستان را از روی خط دروازه دفع کرد.

دقیقه 31: بازی بیشتر در میانه میدان دنبال می‌شود و هر دو تیم فشار کمی روی دروازه‌های یکدیگر ایجاد می‌کنند؛ روزبه چشمی هم با تکل سنگین هافبک ازبک روی زمین افتاد.

دقیقه 34: پاسکاری هماهنگ طارمی با قلی زاده درون محوطه به قلی زاده رسید اما او در محاصره سه بازیکن حریف ضربه مطمئنی به توپ وارد نکرد.

دقیقه 38: بازی منظم سمت راست با زوج غفوری - ترابی به نزدیکی دروازه ازبکستان رسید و ارسال به محوطه جریمه با ضربه سر رضا قوچان نژاد همراه بود اما توپ راهی اوت شد.

دقیقه 43: سانتر تند و تیز قلی زاده از سمت چپ روی دروازه بوتیرالی به اشاره کوچک قوچان نژاد نیاز داشت تا دومین گل ایران به ثمر برسد اما از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 48: کریم انصاری فرد با پشت سر گذاشتن سه بازیکن ازبکستان در موقعیت مناسب شوتزنی قرار گرفت و ضربه محکمی هم سمت دروازه بوتیرالی روانه کرد اما دفع شد؛ در ادامه مهدی ترابی شوتزنی کرد که ضربه کرنر برای ایران به دست آمد.

دقیقه 63: شوت در محوطه شش قدم با واکنش مطمئن حسین حسینی راهی کرنر شد.

دقیقه 66: مهدی طارمی فرصت مناسب برای گلزنی را با تعلل و ضربه‌ای آرام به دفاع مقابلش کوبید تا توپ در دستان دروازه بان ازبکستان قرار بگیرد.

دقیقه 71: مهدی ترابی با ضربه‌ای دیدنی دروازه ازبک‌ها را تهدید کرد اما واکنش فوق العاده دروازه بان حریف مانع گلزنی او شد.

دقیقه 79: سیدحسین حسینی در دو مرحله شوت هافبک ازبکستان را دفع کرد تا دروازه ایران تا این لحظه بسته بماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز