خبرگزاری کار ایران

طارمی: هیچ وقت در تیم ملی مهاجم نوک بازی نکرده‌ام / تلاشم را می‌کنم تا در ترکیب اصلی باشم

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۶۱۸

مهاجم تیم ملی کشورمان ازحضورش در فوتبال قطر راضی است.

به گزارش ایلنا، مهدی طارمی در دومین روز حضور خود در تمرین تیم ملی به صحبت با خبرنگاران پرداخت. او درباره آغاز تمرینات تیم ملی گفت: حالا همه بازیکنان با اتمام بازی‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا  می‌توانند به تیم ملی اضافه شوند. تمرینات از هفته پیش شروع شد و امیدوارم برای جام جهانی به خوبی آماده شویم.

او در مورد برگزاری بازی‌های تدارکاتی تیم ملی پیش از آغاز جام جهانی گفت: بازی‌های تدارکاتی اهمیت دارد و برای اینکه در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم باید از تجربیات این بازی‌ها استفاده کنیم. ازبکستان از تیم‌های خوب و محکم آسیا است و بازی با این تیم مهم است. ترکیه از تیم‌های خوب و صاحب سبک اروپا محسوب می‌شود. این ۲ تیم محکم بازی می‌کنند و تقابل با آن‌ها به سود تیم ملی است.

مهاجم تیم الغرافه درباره احتمال حضور خود در ترکیب اصلی تیم ملی در جام جهانی گفت: مهم نیست چه کسی بازی می‌کند بلکه مهم این است هر کسی که بازی می‌کند پرچم ایران را بالا برده و به موفقیت تیم ملی کمک کند. من هم برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی تمام تلاشم را در تمرینات انجام می‌دهم.

او درباره پست خود در تیم ملی نیز گفت: خیلی‌ها می‌گویند من مهاجم هستم، اما هیچ وقت در تیم ملی مهاجم نوک بازی نکرده‌ام. یا به عنوان وینگر چپ به میدان می‌روم یا وینگر راست.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درمورد ادامه حضورش در الغرافه قطر گفت: به دلیل اینکه می‌خواستم چهار، پنج ماه پیش از جام جهانی در شرایط خوبی باشم و از لحاظ روحی و فکری به آرامش برسم به قطر رفتم. فوتبال قطر فضای خوبی دارد. هرچند تجربه خیلی زیادی به همراه نداشت، اما برای من خوب بود و امیدوارم از این تجربه در جام جهانی استفاده کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز