خبرگزاری کار ایران

ناشناخته‌هایی که غول‌های پاریس را با چالش کشیدند؛

داستان یک تیم شجاع

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۰۷۲

تیم لزربیه در دیدار با پاریس سن ژرمن عملکرد غافلگیرکننده‌ای داشت.

به گزارش ایلنا، تیم لزربیه مهرماه سال گذشته کارش در جام حذفی فرانسه را با 217 تماشاگر آغاز کرد اما در حالی داستانش در این رقابت‌ها به پایان رسید که بیش از 75 هزار نفر بازی‌اش در فینال مقابل پاری‌سن‌ژرمن، یکی از غول‌های فوتبال اروپا را تماشا می‌کردند. کوین روشتو مهاجم لزربیه گفت: «می‌دانستیم بازی خیلی سختی داریم و همیشه باید دنبال توپ بدویم اما می‌خواستیم کاری بکنیم و خودمان را نشان دهیم. ما با دل و جان بازی کردیم و به این افتخار می‌کنیم.»

کوین تراپ دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن هم گفت: «این تیم سخت مبارزه می‌کند و فوتبال خیلی خوبی ارائه کرد، واقعا بازی برای ما دشوار شده بود.»

در پایان مسابقه، تیاگو سیلوا کاپیتان پاری‌سن‌ژرمن با همتایش در تیم حریف، سباستین فلوشون صحبت کرد و هر دو جام قهرمانی را از دست رییس جمهوری فرانسه، امانوئل مکرون گرفتند.

استفان ماسالا مربی لزربیه گفت: «به تیمم و هوادارانم افتخار می‌کنم. پاری‌سن‌ژرمن خیلی سریع بازی می‌کند، آدم دیوانه می‌شود! ما خوب مقاومت کردیم و حتی می‌توانستیم اواخر بازی گل بزنیم. باید تمرکز خود را حفظ کنیم. به پاریس تبریک می‌گویم. آنها با اینکه می‌توانستند به این بازی به‌عنوان یک سرگرمی نگاه کنند، ولی تمرکزشان را از دست ندادند و برای پیروزی هدف داشتند. این بازی در سطح بالایی انجام شد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز