خبرگزاری کار ایران

نیمار استعدادش را به رخ کشید

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۹۸۴

اونای امری، مربی پاری سن‌ژرمن از نمایش نیمار در برد چهار بر یک این تیم مقابل رن تمجید کرد. نیمار دو گل زد و دو گل هم ساخت.

به گزارش ایلنا، او که اخیرا به دلیل مساله‌ای خانوادگی به برزیل سفر کرده بود، در ورزشگاه رواژون عالی بود و درک متقابل او با کیلیان امباپه مثال‌زدنی بود. امباپه یک گل زد و دو گل نیمار را هم ساخت.

امری پس از بازی گفت که از عملکرد نیمار، امباپه و ادینسون کاوانی راضی است: «وقتی نیمار چنین کارهایی در زمین انجام می‌دهد، البته که به سود تیم است. همه آنهایی که عاشق فوتبال هستند از بازی او لذت می‌برند. او تمام استعداد خود را به رخ کشید و از نظر تاکتیکی عالی بود. او همچنین به ما کمک کرد به دفاع حریف نفوذ کنیم. سه مهاجم ما امشب گل زدند و گل ساختند. نمایش آنها خیلی مثبت بود. ما یک گل هم خوردیم که باید تلاش کنیم اوضاع را در دفاع درست کنیم.»

آلفونس آرئولا، دروازه‌بان پی‌اس‌جی روی گل حریف نمی‌توانست کاری کند اما چند واکنش خوب دیگر در ادامه مسابقه داشت. پی‌اس‌جی دوازدهمین گل خود در 9 مسابقه اخیر را دریافت کرد. آرئولا درباره بازی گفت: «وقتی که آنطور که می‌خواهیم بازی می‌کنیم، مقابله با ما بسیار دشوار است. ما منضبط و متمرکز ماندیم، حتی در نیمه دوم که رن می‌خواست بر بازی سیطره پیدا کند. پس از آنکه آنها یک گل زدند، توانستیم اوضاع را به سود خود برگردانیم. در حمله عالی بودیم و حالا باید در دفاع هم مستحکم‌تر باشیم تا اوضاع بهتر شود.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز