خبرگزاری کار ایران

اعتراض خونه‌به‌خونه رد شد

هاشمی‌نسب: تمرین با 4 بازیکن برای تیم ملی نگران کننده است

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۰۳۲

مهدی هاشمی‌نسب مدافع مطرح سابق تیم‌های استقلال و پرسپولیس درخصوص آخرین شرایط فوتبال ایران صحبت‌هایی را انجام داد

به گزارش ایلنا، مهدی هاشمی‌نسب مدافع مطرح سابق تیم‌های استقلال و پرسپولیس درخصوص آخرین شرایط فوتبال ایران صحبت‌هایی را انجام داد. وی معتقد است برگزاری فینال جام‌حذفی در خرمشهر تصمیم درستی نیست. با هاشمی‌نسب درمورد شرایط نساجی، بازی‌های تیم‌ملی و همچنین شرایط صعود دو تیم آبی و قرمز صحبت کردیم.

درخصوص شرایط پرسپولیس و استقلال قبل از بازی برگشت‌شان مقابل حریفان خود در لیگ قهرمانان آسیا صحبت کنید.

پرسپولیس بازی رفت مقابل حریف اماراتی را واگذار کرد. در صورتی که من بازی را دیدم، آنها در آن بازی مستحق باخت نبودند و روی غافلگیری نتیجه را واگذار کردند. اعتقادم این است که پرسپولیس در بازی برگشت مقابل حریف اماراتی راحت به پیروزی می‌رسد اما استقلال شرایطش فرق می‌کند؛ مقابل تیمی بازی دارد که شناخت خوبی از آنها دارد. البته تنها پوئن مثبت این تیم شرایط میزبانی است که می‌تواند به کمک استقلال بیاید. من فکر می‌کنم استقلال و پرسپولیس هر دو به جمع هشت تیم راه پیدا می‌کنند.

بازی فینال جام‌حذفی و اتفاقات بعد از آن را دیدید؟

من خودم آبادانی هستم و شاید جالب باشد که بدانید خانواده‌ام همین چند وقت گذشته برای زندگی دوباره به خرمشهر بازگشته‌اند. به نظر من می‌شود طور دیگری هم به شهر خرمشهر خدمت کرد نه اینکه در سال یک روز یاد خرمشهر کنند و با این کار با جان مردم و هواداران بازی کنند. متاسفانه این یکی از بدترین تصمیماتی بود که فدراسیون فوتبال برای برگزاری بازی در خرمشهر گرفت. ما بهترین استادیوم‌ها را در ایران داریم که می‌توانیم مهمترین بازی سال را در آنجا برگزار کنیم اما با مدیریت نادرست این تصمیمات گرفته می‌شود.

با این همه سابقه در فوتبال تاکنون دیده بودید این همه هوادار داخل زمین بریزد؟

در فوتبال ایران هر اتفاقی می‌افتد. در ورزشگاهی که نه حفاظ دارد و نه امنیت کافی، بازی را برگزار می‌کنند. فکر می‌کنم برای دوستان نابینا شدن یک هوادار مهم نیست. در فدراسیون پنج ستاره ایران کشته شدن هواداران تا 50 نفر مجاز است! یک چشم و یک پا که نگران‌کننده نیست!

بهروز رهبری‌فرد دوست صمیمی شما در مصاحبه‌ای گفته بود در فوتبال ایران زد و بند و اینگونه مسایل وجود دارد.

این مسایل را باید از خود بهروز پرسید و من در جریان آن نیستم.

به نظر شما شفر و برانکو باید در فوتبال ایران می‌ماندند؟

آنها را بردارند چه کسی را جای آنها بگذارند؟ برانکو دو سال است که پرسپولیس را قهرمان ایران کرده و هواداران پرسپولیس از عملکرد وی رضایت کامل دارند. شفر هم از زمانی که آمده سبک بازی استقلال عوض شده و آن تیم ابتدای فصل را به یک مدعی تبدیل کرده است.

اما وضعیت دلار بسیار نابسامان است.

چه کسی چنین حرفی را می‌زند. دلار همان 4200 تومان در همه بانک‌ها و صرافی‌ها موجود است! البته من زیاد اهل دلار نیستم چون ریال کار می‌کنم و حتی روی تومان هم فعالیتی ندارم.

شرایط نساجی در چه وضعیتی است؟

از روزی که بازی‌ها تمام شده و ما به لیگ برتر صعود کردیم و یک جشن در قائمشهر گرفته شد، از وضعیت این تیم خبر نداریم. قرار است به زودی مسوولان باشگاه درخصوص شرایط فصل آینده این تیم تصمیم‌گیری کنند.

قرار بود تیم رقیب شما خونه‌به‌خونه مستنداتی را به فدراسیون فوتبال ارایه دهد.

فکر می‌کنم روی بازی نساجی – خونه‌به‌خونه اعتراضاتی داشتند. تا آنجایی که من می‌دانم این اعتراض از سوی فدراسیون منتفی شد.

تیم‌ملی کمتر از یک ماه دیگر در مسابقات جام‌جهانی ظاهر خواهد شد. شرایط را چطور می‌بینید؟

این روزها کی‌روش در حال برنامه‌ریزی دقیق برای حضور قدرتمندانه ایران در جام‌جهانی است اما تا جایی که من شنیده‌ام تیم‌ملی در چند روز گذشته با چهار نفر به تمرین پرداخته که این کمی نگران‌کننده است. امیدوارم هرچه زودتر اردوهای تیم‌ملی شروع شود تا کادر فنی تیم‌ملی بتواند همه بازیکنان را در اختیار داشته باشد.

فکر می‌کنید تیم‌ملی بتواند در جام‌جهانی موفق باشد؟

اگر واقعیت را بخواهید خیلی سخت است که تیم‌ملی بتواند در جام‌جهانی مقابل این حریفان سرسخت پیروز شود. ما بازی‌های تدارکاتی را هم انجام داده‌ایم اما کافی نیست و با توجه به اینکه تیم‌های لیگ برتری تعطیل هستند، این بهترین فرصت است که تیم‌ملی بازی‌های تدارکاتی زیادی را ترتیب بدهد. انجام این بازی‌ها کمک می‌کند تا کی‌روش بیشتر نقاط ضعف و قوت تیمش را شناسایی کند.

خیلی‌ها می‌گویند ما مقابل مراکش پیروز خواهیم شد.

اما آن بازی هم سخت است. درست است که مراکش به اندازه اسپانیا و پرتغال اسم و رسم ندارد اما مطمئن باشید آنها هم حریف گردن‌کلفتی برای تیم‌ملی خواهند بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز