خبرگزاری کار ایران

موافقت سیمئونه با جدایی گریزمان

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۹۵۸

آنتوان گریزمان 5 ماه پیش به دیگو سیمئونه اطلاع داده است که در پایان فصل راهی بارسلونا خواهد شد.

به گزارش ایلنا، طبق ادعای آاس، گریزمان که این روزها بار دیگر شایعات حضورش در بارسا قوت گرفته اند، از ماه دسامبر به دیگو سیمئونه اطلاع داده است که در پایان فصل از اتلتیکو جدا شده و به بارسلونا خواهد رفت.

سیمئونه هم در پاسخ قول همکاری داده و گفته است که با هر تصمیمی که او بگیرد، موافقت خواهد کرد. گریزمان در این گفت و گو تضمین داده است که تمام تلاشش را خواهد کرد برای اینکه اتلتیکو در این فصل به قهرمانی لیگ اروپا دست یابد. او تا به امروز نیز به قول خود عمل کرده و اکنون اتلتیکو باید در فینال لیگ اروپا به مصاف مارسی برود. گریزمان که سال 2014 به اتلتیکو پیوست، تاکنون فقط یک سوپرکاپ اسپانیا را با این تیم فتح کرده است.

مهاجم فرانسوی فصل قبل هم مایل به انتقال به بارسا بود، ولی به خاطر محرومیت اتلتیکو مادرید از نقل و انتقالات تصمیم گرفت یک فصل دیگر در این تیم بماند. غرامت فسخ قرارداد گریزمان 200 میلیون یورو است که با باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی به 100 میلیون یورو می‌رسد و برای بارسا رقم بالایی نیست.

با این حال گلزن اتلتیکو اصرار دارد که تکلیفش قبل از جام جهانی مشخص شود و این می‌تواند هزینه انتقالش برای بارسا را دو برابر کند. این انتقال به قدری جدی شده که برخی رسانه‌ها از حالا شرایط فنی مثلث مسی، سوارس و گریزمان را بررسی می‌کنند!

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز