خبرگزاری کار ایران

توصیه کاستا به ستاره جدایی طلب اتلتیکو مادرید

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۲۷۸

آنتوان گریزمان مورد نظر باشگاه بارسلونا قرار دارد و به احتمال زیاد در تابستان این تیم را ترک می‌کند.

به گزارش ایلنا، گمانه زنی‌ها پیرامون خرید آنتوان گریزمان توسط بارسلونا با توجه به مدت زمان اندک فرا رسیدن نقل و انتقالات تابستانی شنیده می‌شود و مهاجم اسپانیایی اتلتیکو به هم تیمی خود هشدار داده که در صورت ترک این تیم نمی‌تواند دوباره اتلتیکو را انتخاب کند.

کاستا در نشست خبری عنوان کرد: گریزمان به اندازه کافی بزرگ است که بداند، چه کاری باید انجام دهد. او احساس مهم می‌کند مهم است اگرچه در وضعیت احساسی قبول دارد و البته ما او را می‌خواهیم. به هر حال او تصمیم گیرنده است که می‌رود یا نه. در کنار او خوشحال هستم و او در حال حاضر به قهرمانی در لیگ اروپا فکر می‌کند؛ او می‌خواهد تاریخ را با ما بسازد و او بسیار متمرکز شده است.

او ادامه داد: من اتلتیکو را ترک کردم و خوشحال بودم که همه چیز را بدست آوردم و تجربه جدیدی داشتم. با خانواده‌ام تصمیم گرفتم و اگرچه به اتلتیکو برگشتم اما به گریزمان نمی‌گویم چه کاری انجام بدهد. می داند که طرفداران او را دوست دارند. او اگر بخواهد تیم را ترک کند هیچ راه برگشتی نخواهد داشت و بنابراین باید روی آن تمرکز کند. شایعات بسیار زیاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز