خبرگزاری کار ایران

از کارهای بارسلونا خسته شده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۹۵۲

باشگاه اتلتیکو از کارهایی که بارسلونا برای جذب آنتوان گریزمان انجام می‌دهد، خسته شده است.

به گزارش ایلنا، بارسا به دنبال جذب این مهاجم فرانسوی است و افرادی از این باشگاه در مصاحبه‌هایشان به این نکته اشاره کرده‌اند. جوزپ ماریا بارتومئو، رییس باشگاه گفته که با نمایندگان گریزمان صحبت کرده و لوییس سوارس هم گفته که دوست دارد با او همبازی شود.

میگل آنخل گیل مارتین، مدیر اتلتیکو اکنون بیانیه‌ای در وب‌سایت رسمی باشگاه منتشر کرده و در آن آورده است: «:اینکه یک رییس، یک بازیکن و یک عضو هیات مدیره به این ترتیب درباره آینده بازیکنی صحبت می‌کنند که قرارداد دارد، آن هم چند روز پیش از یک فینال اروپایی، یعنی بی‌احترامی محض به اتلتیکو مادرید و طرفدارانش. موضع اتلتیکو مادرید کاملا روشن است و آن را بارها اعلام کرده‌ایم. ما هرگز درباره گریزمان مذاکره نکرده‌ایم و قصد انجام مذاکره را هم نداریم.

چند ماه پیش شخصا به رییس بارسلونا گفتم که بازیکن ما فروشی نیست و نخواهد بود. من به او گفتم که رفتار او باعث می‌شود وجهه این مسابقات خدشه‌دار شود، چرا که ما در طول فصل رقیب آنها برای قهرمانی بوده‌ایم و آن وقت بارسلونا مرتبا به دنبال فشار برای جذب یکی از مهم‌ترین بازیکنان ما بوده است. به او گفتم که اگر بازیکن از حق فسخ قراردادش استفاده کند هم از بارسلونا بابت رفتار ناشایستشان شکایت می‌کنیم و هم درخواست غرامت خواهیم کرد. ما از رفتار آنها خسته شده‌ایم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز