خبرگزاری کار ایران

پاسخ قاطع ستاره ملی پوش درباره استقلالی شدن

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۴۲۴

علی قلی زاده درباره شایعه استقلالی شدنش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علی قلی‌زاده در حاشیه تمرین صبح امروز (جمعه) تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد شرایط تمرینات این تیم اظهار داشت: ما تمرینات را با چهار نفر شروع کردیم، فرقی هم ندارد که چند نفر باشیم، چرا که با تمام انگیزه کار می‌کنیم. خدا را شکر شرایط خوب است و منتظر دیگر بچه‌ها هستیم که از اروپا و مسابقات لیگ قهرمانان به تمرین تیم ملی اضافه شوند. 

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به نزدیکی جام جهانی و حساسیت بالای این مسابقات، شرایط شما چطور است؟، گفت: حساسیت در همه مسابقات وجود دارد. طبیعتاً من تمام تلاشم را می‌کنم که در این مسابقات حضور داشته باشم. 

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که با توجه به آقای گلی علیرضا  جهانبخش در لیگ هلند شد و حضور دیگر مهاجمان شاخص در تیم ملی، چقدر شانس حضور در لیست اصلی را دارید؟، تصریح کرد: در ابتدا به علیرضا بابت آقای گلی تبریک می‌گویم، اما در هر تیمی رقیب سرسخت وجود دارد. من هم تمام تلاشم را می‌کنم که جزو نفرات اصلی تیم ملی برای مسابقات جام جهانی باشم.

قلی‌زاده در خصوص مذاکره‌اش با شارلروا و حضورش در این تیم گفت: هنوز هیچ چیزی معلوم نیست. من فقط مذاکره کرده‌ام. الان هم تمرکزم روی تیم ملی است.

وی در خصوص اینکه احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال را برتن کند، عنوان کرد: نه، سال آینده من قطعاً خارج از ایران بازی می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز