خبرگزاری کار ایران

تنها تیمی هستیم که بدون بازیکن خارجی بازی کردیم

برانکو: انتقادات را درک نمی‌کنم؛ برخی فکر می‌‌کنند در مهد کودک بازی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۲۰۶

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که تمرکز او و دستیارانش روی بازی برگشت مقابل الجزیره امارات است.

به گزارش ایلنا ، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین پرسپولیس در خصوص اینکه در شرایطی که تمرکز تیم باید روی آماده‌سازی باشد اما گویا درگیر برخی مسائل حاشیه‌ای از جمله تمدید قرارداد شده است، گفت: تمرکز من و دستیارانم به طور کامل روی بازی برگشت با الجزیره است. به ما پروپزال قرارداد را داده‌اند و باید مطالعه و چک کرده و ظرف دو روز آینده روی آن کار کنیم. با این حال قطعاً تمرکز ما بعد از جشن قهرمانی شب گذشته کاملاً روی بازی با الجزیره است.

وی درباره مصدومیت شاگردانش گفت: ما فقط مشکل مصدومیت کامیابی‌نیا را داریم، البته این آسیب‌دیدگی به آن اندازه‌ای که فکر می‌کردیم حاد نیست. در روزهای آینده خواهیم دید که کمال می‌تواند دوشنبه برابر الجزیره بازی کند یا نه. خوشبختانه او تمریناتش را با تیم شروع می‌کند و نیازی هم به جراحی ندارد. شنبه آخرین بررسی را بر روی او انجام می‌دهیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. مصدومیت کمال سخت بود اما اینکه با چه اشتیاقی تمرین می‌کند تا بتواند به تیم بازگردد خیلی خوب است.

سرمربی پرسپولیس درخصوص انتقادات پس از شکست مقابل الجزیره گفت: من انتقادات را درک نمی‌کنم. بازیکنان من تلاش زیادی کردند درست است که باختیم اما شایسته این شکست نبودیم. به هر حال فوتبال همین است. آیا برخی فکر می‌کنند ما در مهدکودک بازی می‌کنیم؟ اینجا لیگ قهرمانان آسیا است. شماره 31 الجزیره به نام رومارینیو به اندازه کل تیم ما مبلغ قراردادش است. به هر حال فکر می‌کنم نتیجه قابل بازگشت است. ما باختیم و اشتباهاتی داشتیم حالا بازی دوشنبه دیداری برای نجات دادن کل فصل ما است.

برانکو ادامه داد: رئال مادرید هم به فینال لیگ قهرمانان صعود کرده اما شب گذشته در لیگ اسپانیا شکست خورد. من واقعا انتقاداتی که از بازیکنان می‌شود را درک نمی‌کنم. ما تنها تیمی هستیم که بدون بازیکن خارجی بازی کردیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز