خبرگزاری کار ایران

باقری: برابر ذوب آهن می‌جنگیم تا به مرحله بعد صعود کنم

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۰۸۴

هافبک استقلال تهران در نشست خبری پیش از دیدار برابر ذوب آهن اعلام کرد آنها برای شکست شاگردان قلعه نویی و صعود به مرحله بعدی آمادگی کامل دارند.

به گزارش ایلنا، فرشید باقری با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب آهن گفت: خوشحالم که در اینجا حضور دارم. ذوب آهن و استقلال دو بازی در لیگ داشتند و شناخت خوبی از یکدیگر داشتند. ذوب تیم قدرتمندی است و لیگ را به خوبی به پایان رساند اما هم تیم خوبی هستیم و در لیگ برتر نیز عملکرد خوبی داشتیم و در جام حذفی نیز قهرمان شدیم اما همه چیز تمام شده است. فوتبال بازی به بازی است و در جلسات فنی به خوبی ذوب آهن را آنالیز کردیم. می دانیم که فردا هر تیمی بیشتر بجنگد و کمتر اشتباه کند، می‌تواند در مجموع برنده باشد و ما برای این کار آماده هستیم و خواهیم جنگید تا به مرحله بعدی برویم.

باقری در پاسخ به این سوال که کدام بازیکن ذوب اهن چالش جدی برای او ایجاد خواهد کرد، تصریح کرد: تمام بازیکنان ذوب آهن خوب کار کردند و ما برای همه برنامه داریم. ما باید روی تمام دقایق بازی تمرکز کنیم و همه بازیکنان را جدی بگیریم و نباید در این بازی به خواب برویم. باید پر تلاش باشیم و برای برد بجنگیم. اگر کسی را دست کم بگیریم یا کسی را بزرگ کنیم، کار برای ما سخت می شود و باید تمام تمرکز خود را روی بازی بگذاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز