خبرگزاری کار ایران

مذاکره با جپارف تمام است

افتخاری: شفر امشب لیست خروجی را اعلام می‌کند؛ با تبلیغات محیطی شکایات AFC را جمع می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۷۲۵

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران درباره اعلام لیست خروجی بازیکنان این تیم برای نقل و انتقالات و همچنین ابهامات قرارداد وینفرد شفر توضیحاتی را ارائه کرد.

سیدرضا افتخاری در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا، مبنی بر اینکه تنها قرارداد دستیاران خارجی وینفرد شفر تمدید شده، بیان داشت: آقای طاهری هستند اما قرارداد ایشان جداست. چون تاریخ ها تفاوت دارد. برای دستیاران ایرانی به شمسی خواهد بود و اینهایی که امروز امضا کردیم میلادی بود.

او ادامه داد: دیگر اعضای کادر مانند آقای نامداری و چند نفر دیگر هستند که هر زمان آنها را تمدید کردیم که با بازیکنان خواهد بود، اعلام می‌کنیم. 

افتخاری درباره اینکه لیست خروج تیم چه زمانی مشخص می‌شود، گفت: شفر به ما اعلام کرده بود، قرارداد امضا شود لیست را اعلام می‌کند. احتمالا بعد از این بازی به ما اعلام کنند.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اینکه گفته می‌شود رقم قراردا حدود 700 هزار دلار عنوان شده، گفت: نه این صحت ندارد. برای آقای برانکو را نمی‌دانم اما ما یک ماه است که مذاکره می‌کنیم تا اینکه این هفته توانستیم نتیجه مذاکرات را جمع کنیم. روی همه چیز صحبت کردیم. هم مالی بوده و هم تعهدات طرفین. یک سری خواسته‌ها بود که پذیرفته نشد و با جمع بندی به توافقی رسیدیم که قرارداد امضا شد.

افتخاری درباره واریز حق بخش به حساب باشگاه‌ استقلال گفت: طبق قراردادی که آقای شیرازی روی تبلیغات محیطی بستند و 66 میلیارد تومان ارزش آن عنوان شده، حداقل باید 7،8 میلیارد تومان به باشگاه استقلال و پرسپولیس بدهند ولی تا این لحظه یک ریال ندادند و ما هم پیگیر هستیم. قرار  است ما هفته آینده جلسه‌ای داشته باشیم و این موضوع را به نتیجه برسانیم. هفته گذشته سه جلسه با آقای شیرازی داشتیم و سازمان لیگ باید نامه بزند تا تکلیف بدهی‌ها را مشخص کنیم. با حقی که از روی تبلیغات محیطی باید به ما بدهند تمامی این شکایت‌هایی که به ای اف سی شده را جمع می‌کنیم. 

افتخاری درباره تمدید قرارداد بازیکنان بیان داشت: با جپارف صحبت کردیم، مشکلی نداریم و تمام است. امید با شخص من صحبت کرد و گفت که دوست دارد بماند. ما باید یک مقدار کمک کنیم بدهی‌های گذشته را تسویه کنیم تا به ماندن علاقه مند شوند. ممکن است دو نفر نخواهند در تیم بمانند و مدیر برنامه‌هایشان دوست ندارند.

افتخاری در ادامه صحبت‌هایش به دلایل طولانی شدن روند مذاکره با شفر اشاره کرد گفت: یکی از دلایلی که ما چندین هفته مذاکره کردیم این بود که شفر خواسته‌هایی داشت که دست ما نبود. مثلا نوشته بود اگر افتخاری از استقلال برود، یکطرفه قراردادم را فسخ می‌کنم و می‌روم. به او گفتم این دیگر چه خواسته‌ای است، شاید من نخواهم بمانم و این ربطی ندارد چون قرارداد با باشگاه است. به من گفت تو حمایت کردی و اگر نباشی می‌ترسم به بحران بخوریم.

افتخاری درباره پرداخت دستمزد  شفر با دلار گفت: دو هفته پیش به بانک مرکزی نامه زدیم که برای پرداخت حقوق کارمندان خارجی مان ارز دولتی دریافت کنیم. آنها موافقت کردند و تشریفات اداری اش در حال پیگیری است و اگر تایید شود همان دلار 4200 تومانی که دولت تصویب کرده به دست باشگاه می‌رسد. هرجا که ارز لازم باشد از آن استفاده می‌کنیم.

افتخاری درباره شکایت خسرو حیدری از باشگاه استقلال گفت: وکیل او اشتباه کرده بود و آن را پس گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز