خبرگزاری کار ایران

افتخاری: قرارداد شفر امشب امضا می‌شود؛ به دنبال توافق دوساله هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۶۸۸

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران از امضای قرارداد جدید وینفرد شفر پس از بازی با خونه به خونه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیدرضا افتخاری درباره وضعیت بازیکنان استقلال پیش از دیدار برابر خونه به خونه بابل گفت: شرایط خوب است.مصدومان برگشتند و تیم ما کامل شده، ما فقط شجاعیان را داریم که امروز نمی‌تواند بازی کند. آقای قائدی هم آماده مسابقه است حالا با تشخیص سرمربی باید بازی کنند، مشخص نیست و ممکن است تعدادی از آنها برای ذوب آهن استراحت کنند.

او ادامه داد: ما در بازی برابر صنعت نفت آبادان کار را تمام کردیم و در واقع امروز کارسختی نداریم و ضمن اینکه خونه به خونه را دست کم نمی‌گیریم و امیدواریم هواداران یک بازی تماشاگر پسند را مشاهده کنند. فینال ما برابر صنعت نفت بود و آنجا موفق شدیم به این بازی برسیم.

افتخاری درباره تمدید قرارداد وینفرد شفر و بازیکنان استقلال گفت: ما الان سه شب است که با شفر در حال مذاکره هستیم و تا سه بامداد هم به طول انجامیده، به توافق تقریبی رسیدیم و در کلیات به توافق دست پیدا کردیم. علت مذاکره این بود که ایشان خواسته‌های جدیدی داشت و آن چیزی که منطقی بود را پذیرفتیم و مربی حرفه‌ای باید پیشنهاد بدهد را بررسی کردیم و در توانمان بود را پذیرفتیم.

مدیرعامل استقلال خاطرنشان کرد: مذاکرات ما با شفر بیش از مذاکرات هسته‌ای طول کشید چون آنها هم تا صبح جلسه داشتند. نهایتا دو طرف راضی هستند و فکر می‌کنم امروز ان شاء الله نهایی‌اش می‌کنیم.

"روند اصول نتیجه به قرارداد چگونه پیش می‌رود؟" افتخاری در پاسخ به این سوال عنوان کرد: اولویت اول ما قرارداد شفر بود. چون سرمربی لیست می‌دهد و اگر با شفر به توافق نرسیدیم و مربی جدید می‌آمد شاید به توافق نمی‌رسید. زیاد بازیکن نمی‌خواهیم ما الان بازیکن زیاد داریم. قرار است بعد از امضای قرارداد لیست خروجی را هم به ما بدهند.

افتخاری ادامه داد: به دنبال این هستیم قرارداد را دوساله منعقد کنیم. اگر زمان داشته باشد می‌تواند به راحتی کارش را انجام بدهد. ایشان موافق بود که دوساله امضا کنیم و تیم را در این فرصت برای آسیا و ایران بسازیم.

دیرعامل باشگاه استقلال درخصوص وضعیت لئوناردو پادوانی افزود: ما گفته بودیم در صورتی که موفق نشد به فوتبال ادامه بدهد به کادر فنی اضافه شود و در حال حاضر تمام توانمان را برای به دست آوردن سلامتی  او به کار می‌گیریم. هزینه زیادی برای او پرداخت کردیم و دو پرستار برای کارهای فیزیوتراپی استخدام کردیم و پیشرفت خیلی خوبی داشته است. ما خیلی ناراحت بودیم که شاید اتفاقی بیفتد اما روز به روز خوب پیش می‌رود.

افتخاری درپاسخ به این سوال که چه رقمی برای پاداش قهرمانی بازیکنان استقلال در نظر گرفته شده، گفت: هنوز چیزی مشخص نیست.

سیدرضا افتخاری درباره وضعیت همکاری با اسپانسر باشگاه اظهار داشت: قرارداد ما دوساله است و تقریبا شصت درصد آن را پرداخت کرده اند.

مدیرعامل باشگاه درباره مطالبات بازیکنان خارجی گفت: ما با آنها توافق کردیم و چون تعداد آنها زیاد است و بودجه محدود است امکان پرداخت یکنواخت نبود و برخی از انها پیش قدم شدند و بخشی از مبلغ را بخشیدند و لیست باشگاه سبک شده است و تعداد محدودی باقی مانده که در یکی دو سال آینده آن هم برطرف می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز