خبرگزاری کار ایران

‌بدون عقبه یک شبه وارد فوتبال می‌شوند

کیانوش رحمتی: حسن‌زاده آدم متعادلی نیست/ خونه به خونه با از دست دادن نکونام،‌سهمیه را هم از دست داد

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۳۱۸

مربی نساجی مازندران نسبت به صحبت‌های مالک خونه به خونه اظهار داشت: باید به حسن‌زاده بگویم که وقتی در مورد نکونام صحبت می‌کند بگوید آقای نکونام.

کیانوش رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص اینکه گفته می‌شود نساجی با تبانی با راه‌آهن صعود کرده است اظهار داشت: اصلاً چنین موضوعی صحت ندارد و آن را تکذیب می‌کنم. زمانی که نکونام به نساجی آمد با علم به اینکه 4 بازی سخت با تیم‌های بالای جدول دارد کار را قبول کرد و امیدش به راه‌آهن و صبای قم نبود. تیم ما به بادران 4 گل زد بعد تعجب می‌کنند که چرا به راه‌آهن 6 گل زدیم؟ راه‌آهن و صبا قبل از بازی با ما هر بازی 6-7 گل از تیم‌های حریفشان می‌خوردند و اتفاق عجیبی نبود.

وی در مورد اظهارات مالک خونه به خونه گفت: به نظرم ایشان تعادل شخصیتی ندارد و اگر می‌خواهد در فوتبال باشد باید در رفتارش تعادل ایجاد کند و موقع برد و باخت این تعادل را حفظ کند ولی رفتاری که از او دیدم یک انسان متعادل نشان نداد.

مربی نساجی افزود: یک بازیکن اگر 10 سال در لیگ برتر بازی کرده باشد و با بزرگترین مربیان کار کرده باشد بازهم برای مربی شدن نیاز به مدرک معتبر مربیگری دارد ولی این افرادی که در فوتبال نبودند و هیچ اطلاعات و عقبه‌ای از فوتبال ندارند یک شبه سمت‌های بالا در فوتبال ایران می‌گیرند.

رحمتی در ادامه صحبت‌هایش یادآور شد: باید به حسن‌زاده بگویم که وقتی در مورد نکونام صحبت می‌کند بگوید آقای نکونام. به نظرم خونه به خونه زمانی که وی را از دست داد سهمیه را هم از دست داد. حتی فینال جام حذفی را هم از صدقه سر نکونام دارند. به نظرم نکونام هدیه خدا به شهر خسته بود.

وی در ادامه گفت: حسن‌زاده در این چند سال بیش از 16 مالک و مدیر لیگ برتری در رسانه‌ها مصاحبه کرده ولی نکته مثبتی جز حواشی برای فوتبال نداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز