خبرگزاری کار ایران

داستان امیدی که ناامید نشد

دو قلدر و یک لشکر نساجی را لیگ برتری کردند

کد خبر : ۶۱۷۸۴۳

تیم مازندرانی روز گذشته با شکست تیم راه آهن تهران پا به مسابقات لیگ برتر گذاشت تا جشن و شادمانی شهر قائمشهری از حالت عادی خارج کند.

به گزارش ایلنا، روز گذشته هفته پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول با برگزاری بازی‌های حساس پیگیری شد و تیم نساجی مازندران در کورس نزدیک با خونه به خونه بابل جواز صعود به هجدمین دوره لیگ برتر را کسب کرد.

تیم قائمشهری در ورزشگاه تختی تهران برابر راه آهن قرار گرفت و به برتری پرگل نیاز داشت تا در صورت برتری همشهری‌اش برابر برق شیراز راهی لیگ برتر شود و به حسرت چندین ساله پایان بدهد. تیم سرخپوش با شش گل در بازی‌ای که از حمایت پرشور هوادارانش در بازی خارج از خانه بهره می‌برد موفق شد با وجود برتری خونه به خونه که با تفاضل گل بهتر در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار داشت، جواز صعود به لیگ برتر با تصاحب کند.

امید تیم ریشه دار با جدایی مهدی پاشازاده و روی کار آمدن داوود مهابادی که نتایجی به مراتب ضعیف‌تر نسبت به سرمربی استقلالی کسب کرده بود، برای صعود به لیگ برتر کمرنگ شد تا از هفته بیست و ششم سرمربی جوان به نساجی پیوست.

دو قلدر و یک لشکر نساجی را لیگ برتری کردند

جواد نکونام که به واسطه نتایج موفق در نیم فصل اول به همراه خونه به خونه بابل آمار بی نظیری در لیگ یک خلق کرده بود با رسیدن به نساجی موفق شد طی ۸ بازی، ۲۰ امتیاز کسب کند و ۱۵ گل زده و تنها ۲ گل خورده آنها را به لیگ برتر برساند. سرمربی جوان گفته بود آنها قلدرانه به لیگ برتر رسیدند و مرور نتایج آنها پس از افت در اواسط فصل این صحبت را تایید می‌کند.

عامل دیگر موفقیت تیم مردمی مهاجم غیور آنها بود که لیگ برتر، شانس آسیایی شدن، دستمزد بهتر و بسیاری از آیتم‌هایی که در لیگ یک یافت نمی‌شد را رها کرد و به تیم زادگاهش بازگشت. عباس زاده در نیم فصل از سایپا جدا شد تا ماموریت غیرممکن را پس از سال‌ها ممکن کند. مهاجم سابق پرسپولیس با به ثمر رساندن 13 گل آماری چشمگیر داشت و با دو گل روز گذشته تفاضل گل مناسبی را ایجاد کرد تا عامل جشن و پایکوبی شبانه قائمشهر باشد و روز نهم اردیبهشت ماه را برای آنها تاریخی کند.

دو قلدر و یک لشکر نساجی را لیگ برتری کردند

زاویه پنهان لیگ برتری شدن نساجی، هواداران و مردم دل خسته‌ای بودند که پس از 24 سال قصد داشتند ورزشگاه تیم‌های لیگ برتری را تجربه کنند. ورزشگاه وطنی هر بازی که برای آنها جکم یک فینال جذاب را داشت و حمایت‌های پرشور در بازی‌های خانگی آمار و ارقامی را رقم زد که نساجی به سر منزل مقصود برسد. طرفداری برای آنها تنها در خانه نبود و روز گذشته مقابل راه آهن ورزشگاه تختی یکدست قرمزپوش بود. امید شهر خسته همین مردمی بودند که کیلومترها خارج از خانه روز تاریخی را ثبت کردند و جشنی همانند جشن قهرمانی برپا کردند.

دو قلدر و یک لشکر نساجی را لیگ برتری کردند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز