خبرگزاری کار ایران

پارا کمانداران از ۱۹ اردیبهشت ماه به اردو می روند

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۳۰۷

مرحله چهارم اردوی تدارکاتی تیم ملی پارا تیراندازی با کمان برای شرکت در بازی های پارا آسیایی جاکارتا از ۱۹ تا ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

به گزارش ایلنا ، مرحله چهارم اردوی تدارکاتی تیم ملی پارا تیراندازی با کمان برای شرکت در بازی های پارا آسیایی جاکارتا از ۱۹ تا ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

رئیس انجمن پارا تیراندازی با کمان با اعلام این خبر گفت: ۱۵ نفر به مرحله چهارم اردوی آمادگی تیم ملی دعوت می شوند. اردوی سوم تیم ملی نیز با ۱۵ ورزشکار برگزار شد و در این اردو رکوردگیری انجام شده و تعدادی از ورزشکاران خط می خورند.

مجید کهتری افزود: ملی پوشان اگرچه با تاخیر سه ماهه در اردو شرکت کردند اما اردوی خوبی را پشت سرگذاشتند به طوریکه برخی بالای ۶۰ درصد آمادگی داشتند. 

وی به رقابت های رنکینگ جهانی تیم ملی پیش از حضور در بازی های پارا آسیایی جاکارتا اشاره کرد و اظهار داشت: رقابت های رنکینگ جهانی جمهوری چک فرصت خوبی است تا کمانداران برای حضور در بازی های پارا آسیایی جاکارتا محک بخورند. تیم ملی باید با آمادگی ۷۰ تا ۸۰ درصدی به رقابت های رنکینگ جهانی چک اعزام شود تا برای بازی های پارا آسیایی جاکارتا تصمیم نهایی برای اعزام ملی پوشان گرفته شود.

کهتری ادامه داد: اردوی مرحله بعد سخت است چون باید نفرات برتر را گلچین کنیم. ضمن اینکه برای حضور در بازی های پارا آسیایی جاکارتا باید در اردوی برون مرزی شرکت کنیم. انجمن پارا تیراندازی با کمان پیشنهاد برگزاری اردوی مشترک با یکی از تیم های مطرح آسیایی را داده است که با موافقت کمیته ملی پارالمپیک تیم ملی را به این اردو اعزام خواهیم کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز