خبرگزاری کار ایران

اعزام به تورنمنت بین المللی تیر و کمان معلولین چک

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۶۰۰

رییس انجمن تیر و کمان جانبازان و معلولین پیش از اعزام این تیم به مسابقات بی المللی چک به تشریح شرایط آن پرداخت.

به گزارش ایلنا ،در آستانه ی اعزام تیم ملی تیر و کمان جانبازان و معلولین به تورنمنت بین المللی جمهوری چک، مجید کهتری، رئیس انجمن تیر و کمان جانبازان و معلولین در خصوص شرایط ملی پوشان و این اعزام گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.

وی ضمن ابراز رضایت از آمادگی کمانداران تیم ملی گفت: خوشبختانه آمادگی ملی پوشان در هرمرحله بهتر می شود و در این اردو که سومین اردوی تیم ملی در سال جدید نیز هست، شاهد ثبت رکوردهای چشمگیری از برخی کمانداران بودیم و عملکرد باقی ملی پوشان نیز در حد خوب و قابل قبولی بود.

کهتری خاطر نشان کرد: در هر اعزام به فکر مدال آوری نیز هستیم اما اعزام چک در درجه ی اول برای ما به منزله ی یک اردوی تدارکاتی سنگین و یک مرحله از برنامه ی آمادگی برای مسابقات جهانی چین به شمار می رود و بیشتر از آنکه در این اعزام به نتیجه و مدال فکر کنیم، تلاش می کنیم تا نقاط ضعف و قوت ملی پوشان به ویژه آنهایی که اولین اعزام برون مرزی خود را تجربه می کنند، شناسایی کنیم.

سرمربی تیم ملی در ادامه افزود: افزون بر مواردی که ذکر شد، 5 نفر از کمانداران نیز هنوز کلاس بندی بین المللی ندارند که این مسابقات فرصت خوبی برای دریافت کلاس بندی بین المللی آنها نیز هست. از 14 نفر کماندار اعزامی به تورنمنت جمهوری چک، 9 نفر از ورزشکاران جدید هستند و 5 نفر نیز تجربه حضور در پارالمپیک ریو و سایر مسابقات بین المللی را داشته اند.

رئیس انجمن تیر و کمان گفت: آنچه برای ما در اولویت قرار دارد، رسیدن به مرز آمادگی کامل برای مسابقات جهانی است و از این اعزام نهایت استفاده را به این منظور خواهیم برد. در حال حاضر به 70 درصد از آمادگی مورد نظر دست یافته ایم و امیدواریم تا شهریور ماه این آمادگی به صورت کامل ایجاد وبه اوج خود برسد.

کهتری در پایان تصریح کرد: از 14 کماندار اعزامی به مسابقات چک، 7 نفر در بخش کامپوند و 7 نفر در بخش ریکرو هستند و با این ترکیب، بامداد روز شنبه، 24 تیر ماه برای شرکت در تورنمنت بین المللی تیر و کمان، عازم جمهوری چک خواهیم شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز