خبرگزاری کار ایران

ناصری: فشار هواداران شرایط روحی ما را خراب کرد/ اولویتم فولاد است

کد خبر : ۶۱۷۵۸۱

مدافع فولاد در مورد شرایط خودش و تیمش در لیگ هفدهم صحبت کرد.

عبدالله ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار فولاد مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: بازی سختی بود و ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و خیلی دوست داشتیم فصل را با یک نتیجه خوب تمام کنیم ولی متاسفانه موفق نشدیم.

وی در مورد شرایط فولاد در فصلی که گذشت عنوان کرد: ما فصل را خیلی بد شروع کردیم و مصدومان زیادی در شروع کار داشتیم که باعث شد کار را آنطور که باید و شاید خوب شروع نکنیم ولی در ادامه رفته رفته تیم بهتر شد و به رتبه‌های بالای جدول هم رسیدیم.

بازیکن فولاد در مورد افت نتایج تیم در هفته‌های پایانی گفت: ما از یک مقطع به بعد به خاطر فشاری که هواداران به تیم وارد می‌کردند شرایط روحی‌مان به هم ریخت و تمرکز کافی در بازی نداشتیم. نمی‌خواهم بهانه بیاورم ولی فشار روی ما خیلی بود. هوادار دوست دارد تیمش همیشه بالای جدول باشد و با کوچک‌ترین نتیجه‌ای برخلاف نظرشان علیه تیم شعار می‌دهند و این به زیان تیم است. یک روز علیه پورموسوی شعار می‌دهند و یک روز تشویقش می‌کنند.

وی در مورد شرایط خودش در طول فصل هم اظهار داشت: من هم اوایل خوب بازی می‌کردم ولی در یک مقطع مصدومیت بدی سراغم آمد و یک مقطع دیگر هم بود که سرمربی تیم صلاح نمی‌دانست که من در لیست 18 نفره تیم باشم که دلیلش را هم نمی‌دانم. در کل خود من هم اوایل فصل بهتر بودم.

ناصری در مورد وضعیت پرداخت‌ها در طول فصل خاطرنشان کرد: خوشبختانه یکی از معدود تیم‌هایی بودیم که شرایط پرداختی‌مان خوب بود و مشکل خاصی در این زمینه نداشتیم و این یکی از خصوصیات خوب فولاد در لیگ برتر است.

وی در رابطه با وضعیت خودش در فصل بعد گفت: قراردادم با فولاد تمام شده است و چند پیشنهاد خوب هم دارم ولی اولویتم فولاد است و دوست دارم در تیم خودم بمانم. امیدوارم شرایط برای ماندنم فراهم باشد.

مدافع فولاد در پایان با اشاره به اینکه گفته می‌شود ممکن است پورموسوی از فولاد جدا شود خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم ایشان می‌رود یا می‌ماند ولی به نظر شخصی خودم بهتر است کارش را ادامه دهد چرا که یک مربی خوب و با شخصیت و با دانش است و عملکرد خوبی داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز