خبرگزاری کار ایران

غیبت معنادار شفر و دستیارانش در دورهمی استقلالی‌ها؛ در اتوبوس ماندند و پیاده نشدند!

asdasd
کد خبر : ۶۱۷۰۲۴

شفر و دستیارانش در مهمانی استقلالی ها شرکت نکردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال بعد از پیروزی مقابل سپاهان با 54 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار گرفت و به کار خود پایان داد. 

آبی پوشان بعد از بازی توسط یکی از هواداران به مهمانی و صرف شام دعوت شدند و به همین دلیل مسافت نسبتا طولانی را از ورزشگاه نقش جهان طی کردند تا به مقصد رسیدند. آبی ها به محض اینکه به مقصد مورد نظر رسیدند از اتوبوس پیاده شدند تا در این مهمانی شرکت کنند و به نوعی جشن پایان فصل و کسب سهمیه را بگیرند اما اتفاق دور از ذهنی رقم خورد.

وینفرد شفر به همراه کادرش از اتوبوس پیاده نشدند و همانجا ماندند تا بازیکنان بروند و برگردند. گویا سرمربی استقلال از طولانی بودن مسافت و همچنین مکان مورد نظر برای میزبانی از آنها راضی نبوده و ترجیح داده از اتوبوس پیاده نشود. کادر او هم چنین کاری انجام دادند و در ماشین باقی ماندند و کادر تدارکات تیم برای آنها کیک را به داخل اتوبوس آورد تا صرف کنند.

حال باید دید واکنش باشگاه استقلال به این مساله چیست و آیا واقعا به همین دلیل شفر از پیاده شدن سرباز زده یا مساله دمربوط به چیز دیگری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز