خبرگزاری کار ایران

شفر به دنبال تقلید از منصوریان در آخرین ایستگاه لیگ

asdasd
کد خبر : ۶۱۶۷۴۰

شفر مانند منصوریان به برد در هفته پایانی لیگ برتر نیاز دارد.

به گزارش ایلنا، تیمهای سپاهان اصفهان و استقلال تهران در چارچوب هفته سی ام رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم می روند.

این دیدار در حالی به انجام می رسد که آبی پوشان تهرانی برای کسب سهمیه آسیا به میدان می روند و سپاهان در رده چهاردهم قرار دارد و در آستانه کسب بدترین رتبه خود در تاریخ لیگ برتر است.

استقلال و سپاهان فصل پیش هم در هفته پایانی رو در روی هم قرار گرفتند که در بازی رفت دو تیم در اصفهان به تساوی 1-1 رسیدند و در بازی برگشت این تیم استقلال بود که با نتیجه 2-1 به برتری رسید.

در فصل قبل هدایت استقلال به عهده منصوریان بود و سرمربی سپاهان در نیم فصل اول ویسی و در بازی  برگشت کرانچار بود و حالا در این فصل بعد از برد 3-0 استقلال در بازی رفت، منصور ابراهیم زاده هدایت طلایی پوشان را بر عهده دارد.

شفر برای اینکه همچنان شانس داشته باشد ت سهمیه مستقیم آسیا و همچنین بهترین رده ممکن را در لیگ به دست بیاورد باید مانند منصوریان در فصل قبل به برتری مقابل سپاهان برسد. در آن دیدار گل دقیقه 87 فرشید باقری استقلال را نجات داد و حالا باید دید این کار را چه کسی انجام می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز