خبرگزاری کار ایران

ابراهیم زاده: استقلال به جز گل موقعیتی نداشت / در خانه خودمان به ناداوری باختیم

asdasd
کد خبر : ۶۱۶۹۳۲

سرمربی سپاهان معتقد است تیمش مقابل استقلال بهتر از حریف بوده است.

به گزارش ایلنا،  منصور ابراهیم‌زاده پس از شکست یک بر صفر سپاهان مقابل استقلال در نشست خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

 

استقلال به جز گل موقعیتی نداشت

بازی امروز تمام شد، اما فوتبال در زندگی ادامه دارد و همه باید برای بهتر بازی کردن و خوب بودن تلاش کنند. امروز روزی بود که به گفته خیلی از افرادی که با آنها بودیم، در خانه خودمان غریب بودیم و با ناداوری باختیم. استقلال هم به جز گلی که زد، فرصت چندانی نداشت. بازیکنان ما سرتر بودند. تغییر کردن و خوب بودن زمانبر است. از بازی بازیکنان سپاهان راضی هستم و می‌توانم امیدوار باشم اگر برنامه‌ریزی‌ها در زمینه‌های مختلف مناسب باشد، سپاهان تیم خوبی برای فصل بعد خواهد بود.

 

داور می‌توانست در برخی صحنه‌ها بهتر عمل کند

پس از آن تغییراتی در استقلال بوجود آمد. در مجموع اگر بازیکنان فیزیکی اخطار بگیرند دیگر آن قدرت درگیری سابق را ندارند. داور می‌توانست در برخی صحنه‌ها بهتر عمل کند تا ما پر انرژی‌تر ظاهر شویم. همیشه هواداران سپاهان وقتی که اعضای تیم به زمین می‌آمدند همه را تشویق می‌کردند. می‌دانستیم این آخرین بازی ما در این فصل خواهد بود و تیم به یگ دست اول سقوط نمی‌کند. می‌دانستیم ابرومندانه خارج شدن از زمین بازی تاثیرگذار خواهد بود.

 

هواداران سرمایه باشگاه هستند

 فرق دو تیم داشته‌های ما بود.اگر در یک باشگاه بازیکنان، کادر فنی، عوامل اجرایی، مدیران باشگاه و هواداران به هم کمک کنند این باشگاه می‌تواند موفق باشد و هیچ عاملی به تنهایی نمی‌تواند یک باشگاه را به موفقیت برساند. اگر هواداران باشند و کسی در زمین بازی نکند فوتبال امکان‌پذیر نیست. اگر بازیکنان هم در زمین بازی کنند و هواداران از دیدارها استقبالی نکنند تاثیر منفی خواهد داشت. من بخشی از مجموعه باشگاه سپاهان هستم و هواداران هم سرمایه باشگاه به حساب می‌آیند. باید برای آنها برنامه‌ریزی شود.

 

هواداران حق دارند هرکسی را بخواهند تشویق کنند

زمانی که بازی شروع نشده بود قلعه‌نویی را تشویق کردند که برای من قابل احترام است و یکی از دوستان من است. شما (هواداران) حق دارید سرمربی دلخواه خود را تشویق کنید و باشگاه هم حق دارد که هر مربی را که دلش می‌خواهد به تیم بیاورد. این موارد باید در مسائل اجتماعی و فرهنگی رعایت شود.به بازیکنانم گفتم که ما یک خانواده هستیم و اگر شکست بخوریم به شیوه‌های مختلفی با شما برخورد می‌شود. من نکات فنی را به شما گوشزد می‌کنم و شاید بازیکنی را که اشتباه کند از ترکیب تیم کنار بگذارم. ممکن است هیئت مدیره برخورد متفاوتی با شما داشته باشد یا اینکه به جریمه اعضای تیم بپردازد. هواداران چگونه می‌توانند انتقاد کنند؟ ممکن است با فریاد زدن یا صحبت کردن خواسته‌های خود را ارائه کنند. ما با این داشته‌ها، شرایط و موقعیت‌هایی که در هفته‌های اخیر ایجاد کرده‌ایم مستحق این شکست‌ها نبوده‌ایم. ما در این سه هفته می‌توانستیم از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کنیم. امروز یا هفته گذشته حریفان ما از معدود موقعیت‌های خود استفاده کردند و به گل رسیدند اما ما موقعیت‌های متعدد خود را از دست دادیم. 

 

یکی از گزینه ها برای فصل بعد هستم

جلسات مختلفی با مدیران باشگاه داشتم اما هنوز چیزی مشخص نیست. من هم یکی از گزینه‌های مدیران برای فصل  آینده هستم و ممکن است آنها گزینه‌های دیگری برای فصل بعد داشته باشند. وقتی جلسه برگزار شد دنبال راهکار برای سال آینده می‌گردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز