خبرگزاری کار ایران

مردان برانکو برای دومین فصل پیاپی قهرمانی لیگ برتر شدند

پرسپولیس 3 - سپیدرود 0 / شکلات روی کیک قهرمانی!

کد خبر : ۶۱۶۹۰۱

آخرین بازی لیگ هفدهم با برتری سه گله شاگردان برانکو ایوانکوویچ در ورزشگاه آزادی به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس تهران که از هفته‌های گذشته قهرمانی‌اش در لیگ برتر مشخص شده بود پیش از برپایی جشن قهرمانی لیگ هفدهم و بستن پرونده لیگ هفدهم سپیدرود رشت را مقابل خود می‌دید. شاگردان برانکو ایوانکوویچ در این بازی با توان صد در صدی حاضر شدند تا با برتری پرگل مقابل دیدگان هواداران پرشورشان جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

گزارش کامل این بازی را در ادامه دنبال کنید:

داوران: سیدمهدی سیدعلی – فرهاد مروجی – مهدی شفیعی – علی احمدی – ناظر: فریدون اصفهانیان

اخطار:

کارت زرد:حسین ابراهیمی از سپیدرود / صادق محرمی از پرسپولیس

کارت قرمز:

 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، صادق محرمی(بشار رسن، 71)، محمد انصاری، فرشاد احمدزاده، وحید امیری(محسن مسلمان، 68)، کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی(احمد نوراللهی، 46)، حسین ماهینی و گادوین منشا​

پرسپولیس 3 - سپیدرود 0 / شکلات روی کیک قهرمانی!

 

ترکیب سپیدرود:

ایمان صادقی، توحید غلامی(میثم فردوسی، 81)، میرهادی میرجوان(علی عباسی، 57)، محمد نزهتی، حسین کعبی، حسین ابراهیمی(میعاد یزدانی، 67)، میثم تهی دست، محمدرضا مهدوی، میلاد قزبان زاده، علیرضا نورمحمدی، محمد غلامی

 

شرح گل:

پرسپولیس یک - سپیدرود صفر؛ محمد انصاری، دقیقه 30: ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه سپیدرود با پاس کوتاه وحید امیری و ضربه زمینی اما با دقت محمد انصاری به اولین گل این بازی تبدیل شد.

پرسپولیس 2 - سپیدرود صفر، فرشاد احمدزاده، دقیقه 48: ارسال از روی نقطه کرنر روی دروازه سپیدرود با تعل مدافعان و ضربه سر گادوین منشا در یکقدمی خط دروازه به فرشاد احمدزاده رسید و او با ضربه‌ای ساده برای پرسپولیس گلزنی کرد.

پرسپولیس 3 - سپیدرود صفر؛ کمال کامیابی نیا، دقیقه 84: مسلمان چند دقیقه پس از حضور در ترکیب پرسپولیس از روی نقطه کرنر فرصت بی نظیر خلق کرد تا کامیابی نیا با ضربه سری پرقدرت سومین گل در شب جشن قهرمانی را وارد دروازه سپیدرود کند.

 

گزارش بازی:

دقیقه 1: فرشاد احمدزاده همین ابتدای بازی با برخورد به هافبک سپیدرود دچار مصدومیت شد اما برای ادامه بازی مشکلی نداشت و ادامه داد.

دقیقه 3: شوت سی جلال حسینی از پشت محوطه جریمه سپیدرود با برخورد به بازیکنان پرسپولیس به اوت رفت.

دقیقه 5: کار تیمی بازیکنان سپیدرود در گوشه محوطه جریمه پرسپولیس به محمد غلامی رسید و این بازیکن با از پیش رو برداشتن شجاع خلیل زاده ارسالی روی دروازه بیرانوند داشت که مدافعان جا ماندند اما شیرجه نزهتی برای ضربه زدن به این توپ کوتاه بود.

دقیقه 12: سانتر روی دروازه سپیدرود با دفع ناقص مدافعان پشت محوطه جریمه به مهاجم پرسپولیس رسید اما ضربه او راهی به دروازه نیافت.

دقیقه 16: حسین کعبی با تکلی به موقع ارسال خطرناک روی دروازه سپیدرود را دور کرد.

دقیقه 21: تو سر توپ‌های مداوم منشا مدافع مقابلش را از پیش رو برداشت و با سانتر به محوطه سپیدرود موقیعت گلزنی مناسبی ایجاد کرد اما شوت سر ضرب کامیابی نیا راهی اوت شد.

دقیقه 24: شوت سنگین و پرقدرت سیامک نعمتی از میانه زمین سپیدرود تیر دروازه ایمان صادقی را لرزاند و راهی اوت شد.

دقیقه 37: گادوین منشا در این دقیقه سانتر کوتاه داخل محوطه جریمه را با ضربه سر به اوت فرستاد.

دقیقه 38: سیامک نعمتی دوباره با شوتزنی از راه دور برای گلزنی اقدام کرد و ضربه‌اش با اختلاف کمی ار بالای دروازه سپیدرود به اوت رفت.

دقیقه 40: حملات پی در پی پرسپولیس روی دروازه میهمان رفته رفته بیشتر می‌شود و گادوین منشا این بار روی سر مدافعان سپیدرود با ضربه سر در گلزنی ناکام بود.

دقیقه 46: نورالهی تازه وارد با ضربه سر خطرناک دوزاه سپیدرود را تهدید کرد.

دقیقه 53: تیم قهرمان پس از گل دوم همچنان فشار حملات را ثابت نگه داشته و این بار محمد انصاری با ارسالی بلند دروازه صادقی را تهدید کرد و می‌رفت که دروازه او برای سومین بار گشوده شود که واکنش به موقع دروازه بان سپیدرود مانع از دبل انصاری در گلزنی شد.

دقیقه 61: ضربه آرام وحید امیری در محوطه جریمه سپیدرود به راحتی در اختیار ایمان صادقی قرار گرفت.

دقیقه 66: ضربه سرکش خلیل زاده با فاصله اندک از کنار دروازه سپیدرود راهی اوت شد.

دقیقه 70: اشتباه فرشاد احمدزاده به ضد حمله سپیدرود تبدیل شد و صادق محرمی یکقدمی محوطه جریمه مجبور شد محمد غلامی را با خطا متوقف کند. این ضربه ایستگاهی توسط توحید غلامی به دیوار دفاعی کوبیده شد و توسط مدافعین از منطقه خطر دور شد.

دقیقه 76: احمدزاده با کنترل صحیح توپ در محوطه جریمه سپیدرود موقعیت عالی برای گلزنی اشت اما ضربه پای راستش خارج از چارچوب بود.

 

حواشی بازی:

* علیرضا نورمحمدی و ایمان صادقی از سپیدرود سمت نیمکت پرسپولیس رفتند و ضمن دیدار با بازیکنان این تیم برخورد گرمی با برانکو ایوانکوویچ داشتند. دیدار علی کریمی و برانکو ایوانکووویچ هم دیگر اتفاق جالب پیش از شروع بازی بود.

پرسپولیس 3 - سپیدرود 0 / شکلات روی کیک قهرمانی!

پرسپولیس 3 - سپیدرود 0 / شکلات روی کیک قهرمانی!

* حسین کعبی دیگر بازیکن سپیدرود بود که با توجه به چند سال حضور در پرسپولیس مورد توجه هواداران  و بازیکنان حریف قرار گرفت.

* دقیقه 8 این بازی بهانه‌ای شد هواداران پرسپولیس اسطوره شماره هشت را تشویق کنند و تمام ورزشگاه بکصدا نام علی کریمی را فریاد بزنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز